Μυστικά προπόνησης από τον Jean-Claude Van Damme

Εξαιρώντας τον Arnold Schwarzenegger (και τοποθετώντας τον στην κορυφή), εάν υπάρχει ένας ηθοποιός της δεκαετίας του ’90 που καταξιώθηκε χάρη στην εντυπωσιακή μυϊκή του διάπλαση, τη δύναμη και την ευλυγισία του, αυτός ήταν ο Jean-Claude Van Damme. Πρωταγωνιστώντας σε ταινίες όπως Kickboxer (1989), Διπλός Αντίκτυπος (1991) και Παγκόσμιος Στρατιώτης 1992), ο Βέλγος πρώην πρωταθλητής πολεμικών τεχνών δημιούργησε μια δική του “σχολή” εκτέλεσης σκηνών δράσης, όπου μαζί με τις full contact δεξιότητες και το θεματικό σπαγκάτο 180 μοιρών, ανέπτυξε μια τεχνική που περισσότερο θύμιζε ακροβατικό… μπαλέτο. Η ελαστικότητα των κινήσεων συνδυαστικά με ένα εντυπωσιακό μυϊκό σύστημα οδήγησαν γρήγορα τον Van Damme στη λατρεία από εκατομμύρια άντρες στον κόσμο -ακόμη και σήμερα.

Αλλά πώς ήταν μια τυπική ρουτίνα προπόνησης του Jean-Claude Van Damme όσον αφορά στους δικεφάλους και τους τρικεφάλους;

Η προπόνηση για μπράτσα σαν του Jean-Claude Van Damme
Δικέφαλοι
Ο ηθοποιός συνήθιζε να εκτελεί τέσσερις βασικές ασκήσεις: κάμψεις με στραβόμπαρα στον πάγκο δικεφάλων -Scott- (5 σετ 12 επαναλήψεων), εναλλασσόμενες κάμψεις με αλτήρες (4 σετ 8 επαναλήψεων), κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης από καθιστή θέση (3 σετ 8 επαναλήψεων) και σφυροειδείς κάμψεις (3 σετ 8 επαναλήψεων).

Τρικέφαλοι
Γαλλικές πιέσεις στον πάγκο με στραβόμπαρα (4 σετ 12 επαναλήψεων), πιέσεις σε υψηλή τροχαλία (3 σετ 8 επαναλήψεων), εκτάσεις στην τροχαλία πάνω από το κεφάλι (3 σετ 8 επαναλήψεων) και βυθίσεις σε δίζυγο (4 σετ 10 επαναλήψεων).

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here