Ένα Jeep βελτιώνει το προφίλ σας στα διαδικτυακά ραντεβού


Οι εποχές που κανείς πλησίαζε ένα ερωτικό σύντροφο εκ του σύνεγγυς έχουν περάσει σχεδόν ανεπιστρεπτί. Και διάφορες πλατφόρμες “γνωριμιών” έχουν κάνει την εμφάνισή τους με ιδιαίτερη επιτυχία σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη. Μία από αυτές, ονόματι Zoosk κάθισε και έκανε μία έρευνα για το πόσο το αυτοκίνητο που βάζει κανείς στις φωτογραφίες του προφίλ του επηρεάζει και την έλξη που ασκεί στον αντίθετο (ή όμοιο…) φύλο.

Η έρευνα έγινε από την ιστοσελίδα askmen.com και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όποιος βάλει Jeep στο προφίλ του έχει την πιθανότητα να λάβει μήνυμα που να εκδηλώνει ενδιαφέρον αυξημένο κατά 243%. Η BMW έρχεται λίγο πιο πίσω με 165% ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Toyota με 73%.

Εντύπωση προκαλεί ότι ονόματα όπως η Ferrari δεν φαίνεται να τραβούν μηνύματα προς γνωριμία, ενώ αντίθετα η αναφορά σε αυτοκίνητα της BMW, Nissan, Prius (!), Mercedes και Ford αυξάνουν κατά πολύ τις πιθανότητες. Από τις κατηγορίες το πάνω χέρι έχουν τα πολυμορφικά και τα pick-up ενώ όποιος εμφανίσει κάποιο hatchback έχει απόδοση στο -15%.

Όπως όλα δείχνουν, και όση βαρύτητα μπορεί να έχει μια τέτοια στατιστική έρευνα (και δη στην Αμερική), οι εποχές που με ένα roadster ή ακόμα περισσότερο με ένα supercar έβγαζες σύντροφο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Η Jeep είναι η κυρίαρχος του παιχνιδιού, και εδώ μπορεί να πάρει την σκυτάλη η ψυχανάλυση και η κοινωνική μελέτη για να βρει για ποιό λόγο έχουν αλλάξει τόσο πολύ οι συνήθειες στην ανεύρεση ερωτικών συντρόφων.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ