ΑΜΕΑ κερδίζει το Grand Prix της Pau! (vid)

MONGER Billy (gbr), Team Carlin Motorsport, Euroformula Open, portrait during the 2019 Grand Prix de Pau, France from May 17 to 19 at Pau city - Photo Antonin Vincent / DPPI

O Monger μάλιστα κέρδισε τον αγώνα με στραβωμένο σύστημα διεύθυνσης, από μια σύγκρουση που αρχικά ο νεαρός πίστευε ότι θα τον ανάγκαζε να εγκαταλείψει.

Το Grand Prix της Pau είναι ένας ιστορικός αγώνας, μέσα στους δρόμους της γαλλικής πόλης, τον οποίο ανέκαθεν παρομοίαζαν με το GP του Μονακό. Μέχρι πρόσφατα γινόταν με μονοθέσια Formula 3 και από φέτος με μονοθέσια Euroformula Open, που είναι αντίστοιχων προδιαγραφών.

Ο Monger, που είχε χάσει και τα δυο του πόδια σε αγώνα της Βρετανικής Formula 4, το 2017, είχε την έμπνευση να φορέσει λάστιχα βροχής στο τέλος του γύρου σχηματισμού της Pau, αντίθετα με τις οδηγίες του αρχιμηχανικού της ομάδας του, της Carlin. Η επιλογή αυτή αποδείχτηκε σωστή κι ο 20χρονος Βρετανός ανέβηκε μέχρι την 3η θέση πριν το συμβάν του.

Λίγο αργότερα, τα δύο μονοθέσια της Motopark, που ήταν μπροστά του, συγκρούστηκαν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας και ο Monger να βρεθεί πρώτος.

«Είχα επαφή με τον τοίχο στη Στροφή 3 και πραγματικά νόμιζα πως ο αγώνας μου είχε τελειώσει», είπε ο Monger στο Autosport. «Χτύπησα στην μπαριέρα με το εμπρός δεξιό μέρος. Το μονοθέσιο σύρθηκε πάνω στον τοίχο ολόκληρο και μετά είχα στραβό τιμόνι. Όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας ήμουν ανήσυχος. Σκεφτόμουν “Ω, όχι! Έχουμε πρόβλημα εδώ”, καθώς δεν μπορούσα πλέον να αποδώσω στο 100%».

Ο Monger είχε σημαντική διαφορά από άλλους οδηγούς που ήταν στην ίδια στρατηγική, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας μηδένισε αυτή τη διαφορά.

«Άφηνα μεγάλο περιθώριο, ειδικά στο εσάκι του Μνημείου. Δεν καβαλούσα το κερμπ επειδή ήξερα ότι το Μνημείο σπάει αναρτήσεις στα καλά καθούμενα, πόσω μάλλον όταν έχεις ήδη χτυπήσει το μονοθέσιο».

Τελικά το μονοθέσιο άντεξε κι ο Monger πήρε μια ιστορική νίκη.

Στον πρώτο διπλό αγώνα της Euroformula Open, είχε τερματίσει 10ος και 12ος, καθώς είχε προβλήματα, τεχνικά αλλά και με τα ειδικά χειριστήρια που χρησιμοποιεί. Το πεντάλ του φρένου του είναι τοποθετημένο πολύ ψηλά και το πατάει με το κομμένο του πόδι, χωρίς το πρόσθετο μέλος. Και το φρένο της Euroformula Open απαιτεί πολλή δύναμη…

Το πρωτάθλημα Euroformula Open περιλαμβάνει 9 διπλούς αγώνες και όλοι, πλην της Pau, είναι σε πίστες της Formula 1. O Monger είναι αυτή τη στιγμή 6ος στη βαθμολογία.

Autosport


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ