Το post αυτού του διευθυντή για τις εργαζόμενες μαμάδες αποδεικνύει ότι ευτυχώς υπάρχουν ακόμα άνθρωποι…


Το να είσαι γονιός είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση και αυτό δεν χωρά αμφισβήτηση. Το να προσπαθείς να ισορροπήσεις ανάμεσα στην οικογενειακή ζωή και την εργασία είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση, όταν, όμως, η κούραση, η πίεση, το άγχος, οι ευθύνες σου «χτυπούν» την πόρτα (πράγμα που συμβαίνει πολύ συχνά), φαντάζει ακατανίκητη.

Ένας διευθυντής ανακάλυψε ότι μια υπάλληλός του έκλαιγε στο γραφείο της επειδή ακριβώς δεν άντεξε την πίεση της καθημερινότητας και η αντίδρασή του πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα για όλους του εργοδότες, παγκοσμίως!

Διαβάστε την ιστορία του

Ο Bernie Reifkind, CEO σε μια γνωστή πολυεθνική, είδε ένα πρωινό μια υπάλληλό του να προσπαθεί να κρύψει τα δάκρυά της στο γραφείο της. Φαινόταν εξαντλημένη και όταν την ρώτησε τι συμβαίνει, εκείνη του απάντησε πως δεν είχε κοιμηθεί όλο το βράδυ, επειδή το παιδί της ήταν άρρωστό.

Η απάντηση της εργαζόμενης μητέρας στην επόμενη ερώτησή του θα σας φανεί αρκετά γνώριμη, μιας και όλες μας σχεδόν υποφέρουμε από αυτό το άγχος, αν χρειαστεί να λείψουμε από τη δουλειά μας και δεν δικαιούμαστε άλλες μέρες κανονικής άδειας.

«Γιατί ήρθες;», τη ρώτησε.

Οι μέρες άδειάς της είχαν τελειώσει και δεν μπορούσε να λείψει πάλι από τη δουλειά της χωρίς να χάσει το ημερομίσθιό της, του εξήγησε.

Ο διευθυντής της ζήτησε να φύγει άμεσα και να μην ανησυχεί για τον μισθό της. Τη διαβεβαίωσε ότι θα πληρωνόταν κανονικά, ενώ αποφάσισε να της γράψει και μια επιταγή για να «ανακουφίσει» την άμεση οικονομική της ανάγκη.

Ο manager κοινοποίησε στα social media την ιστορία αυτή και απευθυνόμενος σε άλλους εργοδότες, έγραψε:

«Αφεντικά, σας παρακαλώ κατανοήστε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν χιλιάδες ευθύνες, “μεταφέρουν” ένα πολύ μεγάλο βάρος στους ώμους τους.

Αγωνίζονται καθημερινά. Προσπαθούν να ανταπεξέλθουν σε πάρα πολλά: παιδιά, σύζυγοι, γονείς, σχέσεις, λογαριασμοί.

Η σκληρότητα της ζωής.

Οι άνθρωποι ανησυχούν για τις δουλειές τους. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, βεβαιώστε τους σκληρά εργαζόμενους υπαλλήλους σας ότι οι δουλειές τους είναι εξασφαλισμένες, όσο πιο συχνά μπορείτε».

Η ευγνωμοσύνη της υπαλλήλου και η ανθρωπιά του εργοδότη

Ο Bernie Reifkind αναγνώρισε επίσης, το πόσο ευγνώμων ήταν η υπάλληλός του απέναντί του. Όπως έγραψε συγκεκριμένα στη ανάρτησή του: «Ήταν απίστευτα ευγνώμων. Μέχρι και σήμερα είναι μια από τις πιο πιστές και ταλαντούχες υπαλλήλους μου».

Ο Bernie Reifkind, απέδειξε με μία απλή κίνησή του ότι δεν είναι όλοι οι εργοδότες σκληροί και χωρίς κατανόηση απέναντι στους υπαλλήλους τους, ενώ μας θύμισε ότι ακόμα και στις μέρες μας υπάρχουν άνθρωποι που δείχνουν κατανόηση στη δυσκολία του άλλου και προσπαθούν να τον βοηθήσουν…

Πηγή: www.newsone.gr


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ