Κλειστά σχολεία: Ποια δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα – Η λίστα του υπ. Παιδείας

Την αναστολή λειτουργίας σχολείων της Πέλλας ανακοίνωσε την Κυριακή (20/09) το υπουργείο Παιδείας, ενώ ακόμη περισσότερα από 20 τμήματα και 4 σχολεία πανελλαδικά θα παραμείνουν κλειστά εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορονοϊού τουλάχιστον έως το τέλος της εβδομάδας.

Αναλυτικότερα, εκτός από τις εκπαιδευτικές δομές στην Περιφέρεια Πέλλας, μέχρι στιγμής τέσσερα σχολεία της επικράτειας έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους πλήρως.

Πρόκειται για το 2ο Γενικό Λύκειο Καισαριανής και το 2ο Δημοτικό Βουτών Ηρακλείου, των οποίων η λειτουργία έχει ανασταλεί έως και τις 27 Σεπτεμβρίου.

Παράλληλα, κλειστό θα παραμείνει το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σαλαμίνας, έως και τις 30 Σεπτεμβρίου και το 2ο Νηπιαγωγείο Δάφνης, το οποίο θα παραμείνει κλειστό έως και την 1η Οκτωβρίου.

Επιπλέον, σε άλλες 20 σχολικές μονάδες ανά την επικράτεια έχει ανασταλεί η λειτουργία συγκεκριμένων τμημάτων για ορισμένο χρονικό διάστημα. Από αυτές, οι 17 αφορούν σχολεία της Αττικής και οι υπόλοιπες τρεις αφορούν τμήματα σε σχολεία του Πύργου, των Τρικάλων και των Σερρών.

Δείτε τη λίστα του υπουργείου Παιδείας:

Κλειστά σχολεία και λόγω «Ιανού»

Την ίδια ώρα κλειστά θα παραμείνουν αύριο Δευτέρα και μεθαύριο Τρίτη, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και οι παιδικοί σταθμοί και τα νηπιαγωγεία του Δήμου Μουζακίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοτικής Αρχής.

Όπως τονίζει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΜΠΕ), ο δήμαρχος Μουζακίου Φάνης Στάθης, αποφασίστηκε το κλείσιμο των σχολικών μονάδων καθώς η κακοκαιρία έχει προκαλέσει ανυπολόγιστες ζημιές σε υποδομές και κυρίως στο οδικό δίκτυο των περιοχών του δήμου, κάνοντας δυσχερή έως αδύνατη τη μετακίνηση των μαθητών.

Κλειστές θα μείνουν την Δευτέρα και την Τρίτη (21 & 22/9) και όλες οι σχολικές μονάδες σε Κεφαλονιά και Ιθάκη σύμφωνα με την Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλονιάς.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here