Κορονοϊός – Ζαχαράκη: Η κατάληψη δεν είναι απάντηση – Το φαινόμενο αυτό θα ατονήσει

Κορονοϊός – Όλες οι ειδήσεις: Για τον αυξανόμενο αριθμό καταλήψεων στα σχολεία μίλησε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.

«Η κατάληψη δεν είναι απάντηση και ποτέ δε μπορεί να είναι απάντηση», επεσήμανε η κυρία Ζαχαράκη και εκτίμησε ότι είναι ένα φαινόμενο που θα ατονήσει.

Όπως είπε ήδη έχουν κινητοποιηθεί και βρίσκονται έξω από τα σχολεία, στελέχη εκπαίδευσης μαζί με τους διευθυντές των σχολείων και το σύλλογο διδασκόντων και συζητούν με τα παιδιά για τα ζητήματα που αφορούν τη σχολική ζωή.

Στη συνέχεια μιλώντας για τα όσα ζητάνε παιδιά και γονείς, είπε, ότι υπάρχουν αιτήματα για το σπάσιμο τμημάτων, ωστόσο αυτό είναι πρόβλημα λόγω έλλειψης αιθουσών.

«Αυτή τη στιγμή πλήττεται ο πιο οικονομικά αδύναμος», τόνισε η κυρία Ζαχαράκη.

Σχετικά με το ζήτημα των προσλήψεων εκπαιδευτικών που ανακοινώθηκε προ ολίγων ημερών, η υφυπουργός είπε πως το να μπορέσουν να προσληφθούν τόσος νωρίς οι 30 χιλιάδες εκπαιδευτικοί, αυτή η δουλειά, οι πιστώσεις είναι δουλειά μηνών.

Επίσης, μίλησε για τις ενέργειες που θα γίνουν στο εξής. Πρώτον, διευρύνεται το ολοήμερο προς διευκόλυνση των γονέων.

Δεύτερον, την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι προσλήψεις για 3μηνιαίες συμβάσεις αναπληρωτών που θα καλύψουν τις ευπαθείς ομάδες καθηγητών.

Και τρίτον, αρχές Οκτωβρίου θα ολοκληρωθούν τα κενά όπου κι αν υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.

Τέλος, τόνισε πως τα σχολεία θα είναι τα τελευταία που θα κλείσουν αν γίνει lockdown, όπως είπε και ο πρωθυπουργός.

Ξεπερνούν τις 200 οι καταλήψεις στα σχολεία

Αυτή την στιγμή υπάρχουν περισσότερες από 200 καταλήψεις από μαθητές που αρνούνται να φορέσουν μάσκα ενώ έχουν προσθέσει και άλλα αιτήματα στο διεκδικητικό τους πλαίσιο, όπως η κάλυψη των κενών στα σχολεία και τα μικρότερα τμήματα.

Οι καταλήψεις γίνονται, τη στιγμή περισσότερες από 100 σχολικές τάξεις και σχολεία είναι κλειστά, λόγω των κρουσμάτων κορονοϊού.

Στο υπουργείο Παιδείας εκφράζουν την ανησυχία σχετικά στην υγεία των μαθητών που μετέχουν στις καταλήψεις και στην τήρηση των μέτρων για τη διασπορά του κορονοϊού.

Στο πλαίσιο αυτού του προβληματισμού από σήμερα οι Διευθυντές Εκπαίδευσης θα πάνε στα σχολεία για να χτυπήσουν «καμπανάκι» στους μαθητές για τη δημόσια υγεία και σε ό,τι αφορά στην ασπίδα προστασίας με τη χρήση μάσκας και τους κινδύνους που έχουν με την μη χρήση μάσκας.

Παράλληλα, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης θα ενημερώσουν και τους γονείς των μαθητών σε μία προσπάθεια να εξομαλυνθεί η κατάσταση.

«Τα σχολεία πρέπει να είναι τα τελευταία που θα κλείσουν»

Στη σημασία των ανοιχτών σχολείων εστίασε χθες ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος στο μήνυμά του σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι «τα σχολεία πρέπει να είναι τα τελευταία που θα κλείσουν σε μία νέα έξαρση της πανδημίας και όχι τα πρώτα» λέγοντας χαρακτηριστικά ότι: «τα κλειστά σχολεία φέρνουν μόνο κλειστά μυαλά».

Μαθητής τραυματίστηκε σοβαρά σε κατάληψη

Μαθητής που συμμετείχε μαζί με άλλους στην κατάληψη του Γενικού Λυκείου στο Σουφλί και είχε ανέβει στην στέγη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσε στο κενό, κατέληξε στο προαύλιο και τραυματίστηκε σοβαρά.

Σύμφωνα με το evros-news.gr, επικράτησε τεράστια αναστάτωση και οι πάντες τα πρώτα δευτερόλεπτα «πάγωσαν». Οι καθηγητές που βρισκόταν σε άλλο χώρο κοντά στο ΓΕΛ πήγαν στο σημείο και μετέφεραν τον τραυματισμένο μαθητή με αυτοκίνητο αρχικά στο Κέντρο Υγείας Σουφλίου, ενώ ενημερώθηκαν και οι γονείς του. Από εκεί μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου.

Όπως λένε αυτόπτες μάρτυρες, ο μαθητής είχε τις αισθήσεις του, φαινόταν όμως να έχει τραυματιστεί στα πόδια σοβαρά και οι πρώτες πληροφορίες από το Νοσοκομείο αναφέρουν ότι ενδέχεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στα κάτω άκρα.

Σύμφωνα με την Διευθύντρια του ΓΕΛ Σουφλίου, ο μαθητής πήδηξε από τον 1ο όροφο και αρχικά βρέθηκε στη στέγη κατασκευής που βρίσκεται στο προαύλιο και μετά στην αυλή, ενώ οι καθηγητές έφτασαν αμέσως στο σημείο και τον μετέφεραν στο Κ.Υ.Σουφλίου.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here