Tι ψάχνουν οι 30αρηδες σε ένα αυτοκίνητο;

Όσοι μεγάλωσαν με Thundercats, «Κολοκοτρώνη» (το πάλαι ποτέ πεντοχίλιαρο), κασέτες των Spice Girls και χειριστήρια Dual Shock από Playstation, εδώ θα βρουν μία έρευνα για να ταυτιστούν – ή να διαφοροποιηθούν πλήρως.

Σύμφωνα με την SEAT οι millenials, όπως είναι διεθνώς αναγνωρισμένοι όσοι γεννήθηκαν τέλη 80 με αρχές 90, αποτελούν το 12% όλων των αγοραστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Και πάνω από όλα βάζουν την σχεδίαση, καθώς για το 40% του αγοραστικού κοινού μεταξύ 25 και 37 ετών, οι εξωτερικές γραμμές αποτελούν έναν από τους κύριους λόγους για την αγορά ενός οχήματος. Επιπλέον τα ευρήματα δείχνουν ότι το ένα τρίτο των ηλικιών κάτω των 30 ετών, θεωρεί το αυτοκίνητο ως έκφραση της προσωπικότητάς τους και θέλει να αντικατοπτρίζει το δικό τους στυλ. Η συνδεσιμότητα, το ηχοσύστημα και η ψυχαγωγία, είναι περαιτέρω αποφασιστικά στοιχεία για έναν στους τρεις millennials.

Οι μισοί από τους 30ρηδες (ποσοστό 50%) που προτίθενται να αγοράσουν αυτοκίνητο, κοιτάνε μοντέλα το πολύ μέχρι την κατηγορία των μικρομεσαίων. Το αντίστοιχο ποσοστό για τα SUV κυμαίνεται στο 20% και ανεβαίνει εκθετικά όσο αυξάνεται η ηλικία. Το ζήτημα έγκειται στο γεγονός πως μόλις ένας στους πέντε μπορεί να προβεί στην αγορά κάποιου από τα παραπάνω με ίδια κονδύλια. Κοινώς χρειάζεται η συνδρομή τράπεζας ή γονιών.

Όντας η ψηφιακή γενιά, προτού αποφασίσει για ένα μοντέλο διεξάγει εκτεταμένη έρευνα στο Διαδίκτυο. Σύμφωνα με τον Enrique Pastor, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την έρευνα αγοράς και τη στρατηγική προϊόντων στη SEAT, «χρειάζονται κατά μέσο όρο εννέα εβδομάδες για να ολοκληρώσουν μια αγορά. Καθώς παίρνουν το χρόνο να ενημερωθούν καλύτερα και είναι σχετικά λιγότερο έμπειροι στη διαδικασία αγοράς ενός αυτοκινήτου, χρειάζονται επίσης περισσότερο χρόνο για να πάρουν μια απόφαση». Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και οι εξειδικευμένες εκθέσεις, αντιστοιχούν σε 50% και 24% αντίστοιχα. Μια διαφορά που τους ξεχωρίζει από τους προκατόχους τους, είναι ότι για αυτή τη γενιά, οι συστάσεις από τους φίλους και την οικογένεια παίζουν σημαντικό ρόλο. Πριν από την αγορά, το 23% αυτής της ομάδας αναζητά συμβουλές από τον εσωτερικό της κύκλο, ενώ ο αριθμός αυτός μειώνεται στο 13% σε χρήστες άνω των 40 ετών.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η πρόθεση για μοιρασιά του αυτοκινήτου, με το carsharing (ή carpooling) να αντιπροσωπεύει το 26% των οδηγών μεταξύ 25 και 37 ετών.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here