Stanford vs Harvard: Αντίθετες τακτικές για την πανδημία COVID-19


Stanford vs Harvard: Αντίθετες τακτικές για την πανδημία COVID-19.  Στo  Stanford Graduate School of Business στη Βόρεια Καλιφόρνια, οι ιστορίες έγιναν παράξενες σχεδόν αμέσως μετά την επιστροφή τους για το εξάμηνο του φθινοπώρου.

Οι σπουδαστές λένε ότι παρακολουθούνταν γύρω από την πανεπιστημιούπολη από άτομα που φορούσαν πράσινα γιλέκα που τους έλεγαν πού μπορούσαν και δεν μπορούσαν να είναι, να πάνε, να σταματήσουν, να συνομιλήσουν ή να διεξάγουν ακόμη και μια κοινωνικά απομακρυσμένη συγκέντρωση. Μερικοί λένε ότι απειλήθηκαν με την απώλεια της στέγασης στην πανεπιστημιούπολη εάν δεν τηρούσαν τους κανόνες. «Έσπασαν τα πικνίκ. Χωρίζουν ομάδες γιόγκα », λέει ένας απόφοιτος φοιτητής, ο οποίος ζήτησε να μην ταυτοποιηθεί, ώστε να αποφευχθεί η ανατροπή των κοινωνικών μέσων. «Μερικές φορές θα σε ρωτούσαν αν ζούσες στην κοιτώνα που επρόκειτο να πας».

Στην άλλη πλευρά της χώρας, οι σπουδαστές στο Harvard Business School συγκεντρώθηκαν για το νέο εξάμηνο αφού ενημερώθηκαν ευγενικά από τους κορυφαίους διαχειριστές της σχολής, μέσω email, ότι ήταν μέρος ενός «ευαίσθητου πειράματος». Στους σπουδαστές δόθηκαν οι βασικοί κανόνες για τον όρο και στη συνέχεια λάμβαναν ενημερώσεις κάθε λίγες μέρες σχετικά με την εξέλιξη των πραγμάτων. Δύο ελίτ προγράμματα, δύο πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις στον τόνο και την εκτέλεση. Όσον αφορά την ουσία των προσπαθειών τους, ωστόσο, το και τα δύο πανεπιστήμια κατέληξαν να ευθυγραμμίζονται πολύ στενά μεταξύ τους – και αυτό μπορεί να εξηγήσει γιατί, στο τέλος, και τα δύο έχουν επιτύχει συνεχή επιτυχία στον περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19 στο ηλικία πανδημίας.

Μέχρι στιγμής, τόσο το Χάρβαρντ όσο και το Στάνφορντ έχουν δημοσιεύσει χαμηλά θετικά ποσοστά δοκιμών συνολικά και τα πανεπιστήμια είναι μέρος συνολικής αναφοράς, χωρίς να έχουν αναφερθεί σημαντικά κρούσματα. Παρά τις διαφορετικές μεθόδους παράδοσης, τελικά βασίστηκαν στην επιστήμη για να καθοδηγήσουν τις αποφάσεις τους σχετικά με το COVID-19. Τα  δύο πανεπιστήμια αγωνίστηκαν να επιτύχουν μια ισορροπία μεταξύ της επιθυμίας να παραδώσουν μια σημαντική εμπειρία στο κολέγιο και της πειθαρχίας που απαιτείται για να κρατήσει το πανεπιστήμιο χαμηλό φορτίο με την ελπίδα να ανοίξει ξανά το 2021. Στην περίπτωση του Stanford, αυτός ο αγώνας οδήγησε σε υπερβολική προσέγγιση που ο μεταπτυχιακός  φοιτητής του Harvard μπόρεσε να αποφύγει.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ