Kορονοϊός: Νοσοκόμα λιποθυμά λίγο αφότου κάνει το εμβόλιο της Pfizer (vid)

Εμβόλιο κορονοϊού: Μια νοσοκόμα σε νοσοκομείο στις ΗΠΑ πέφτει λιπόθυμη λίγη ώρα αφότου έκανε το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.

Λιποθύμησε λίγο αφότου έκανε το εμβόλιο κατά του κορονοϊού των Pfizer-BioNTech, μια νοσοκόμα σε νοσοκομείο στην περιοχή Chattanooga του Τενεσί.

Σύμφωνα με τοπικά δημοσιεύματα η προϊστάμενη νοσοκόμα Τίφανι Ντόβερ έδινε συνέντευξη τύπου στο νοσοκομείο, σχετικά με τον εμβολιασμό της ομάδα της.

Απαντούσε με προθυμία στις ερωτήσεις μέχρι που άρχισε να δείχνει σημάδια αδυναμίας και σιγά σιγά έχανε τις αισθήσεις της.

«Όλο το προσωπικό, ξέρετε, είμαστε ενθουσιασμένοι που λαμβάνουμε το εμβόλιο. Είμαστε στη μονάδα COVID, επομένως, ξέρετε, η ομάδα μου θα έχει τις πρώτες πιθανότητες να λάβει το εμβόλιο », δήλωσε η Ντόβερ.

«Και ξέρω ότι είναι πραγματικά… Συγγνώμη, νιώθω πολύ ζαλισμένη», συνέχισε.

Η ίδια εξήγησε πως πάσχει από μια συγκεκριμένη ευαισθησία και πως αν νιώσει τον παραμικρό πόνο, όπως από τσίμπημα ή ακόμα και χτύπημα στο μικρό της δάχτυλο, μπορεί να λιποθυμήσει.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Και τί θέλετε να δείξετε, εδώ στην ιστοσελιδούλα σας; Ότι το εμβόλιο δεν είναι καλό;
    Αργότερα εξήγησε και η ίδια τους λόγους της λιποθυμίας της. Βγάλατε συμπέρασμα εσείς τώρα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here