Δίαιτα και νέα πραγματικότητα: Πώς τα νέα δεδομένα μας ωθούν σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες

Τους τελευταίους μήνες, η ζωή μας άλλαξε σε βαθμό που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε. Ωστόσο, κάποιες από τις αλλαγές που βιώσαμε ή χρειάστηκε να κάνουμε για να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα, φαίνεται πως έχουν έναν θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητά μας.

Όπως όλα δείχνουν, η νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες, μας οδηγεί σε έναν διαφορετικό τρόπο ζωής, σε μία καθημερινότητα όπου η φροντίδα της υγείας και της ευεξίας μας έρχεται σε πρώτο πλάνο. Αυτός είναι ο λόγος που τους τελευταίους μήνες, οι περισσότεροι από εμάς προσπαθούμε να κάνουμε περισσότερο υγιεινές διατροφικές επιλογές.

Η αλήθεια είναι, ωστόσο, πως ακόμη και αν πλέον προτιμούμε το σπιτικό φαγητό, την περίοδο που διανύουμε και κατά τη διάρκεια της οποίας περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μας στο σπίτι, είναι πιο εύκολο να υποκύψουμε σε διατροφικούς «πειρασμούς», να ξεφύγουμε από το πρόγραμμα της δίαιτας που ενδεχομένως ακολουθούμε και να παραστρατήσουμε ή ακόμη και να σταματήσουμε την προσπάθειά μας να υιοθετήσουμε πιο ωφέλιμες διατροφικές συνήθειες.

Τι μπορούμε να κάνουμε, λοιπόν, για να παραμείνουμε πιστοί στις νέες υποσχέσεις που έχουμε δώσει στους εαυτούς μας και να συνεχίσουμε να ακολουθούμε ένα πιο υγιεινό, καθημερινό διατροφικό μενού; Οι απαντήσεις στη λίστα που ακολουθούν!

Γιατί μπορεί να διακόψουμε ή σταματήσουμε τη δίαιτά μας

Πόσο εύκολο είναι να διακόψει ή να σταματήσει κάποιος τη δίαιτα του την περίοδο που διανύουμε; Πιθανότατα αρκετά εύκολο, αν αναλογιστούμε ότι οι διατροφικοί «πειρασμοί» που βρίσκονται στα ψυγεία ή τα ντουλάπια της κουζίνας μας είναι πολλοί καθώς και ότι πλέον, περνάμε σχεδόν ολόκληρη την ημέρα μας εντός.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που κάποιος έχει κουραστεί από την αυστηρή τήρηση της δίαιτάς του, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι μακριά η στιγμή που θα πει ότι τα παρατάει. H απώλεια βάρους δεν είναι τίποτε άλλο παρά «προπόνηση» για τη διατήρηση βάρους και σε γενικές γραμμές, οι τροφές που τρώμε όταν είμαστε στη φάση της απώλειας βάρους, είναι πάνω κάτω οι ίδιες με εκείνες που θα τρώμε και όταν θα περάσουμε στο στάδιο της συντήρησης.

Με λίγα λόγια, η ρουτίνα της συνήθειας είναι σημαντική για τη διατροφή μας όμως, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να το παρατραβήξουμε. Ωστόσο, αυτό που πρέπει να αντιληφθούμε είναι πως αν για παράδειγμα το διατροφικό μας πρόγραμμα προτείνει κάποια συγκεκριμένα φαγητά για βραδινό, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να καταναλώνουμε ακριβώς το ίδιο φαγητό κάθε βράδυ!

Οι επιλογές που μπορούν να μας βοηθήσουν σήμερα να μην χάσουμε το ενδιαφέρον μας και να μην ξεφύγουμε από το διατροφικό μας πρόγραμμα είναι πολλές και σίγουρα, αξίζει να τις ανακαλύψουμε.

Αποφεύγοντας την ανία της δίαιτας: Ένας «έξυπνος» τρόπος για να αποφύγουμε την ανία της δίαιτας, είναι να εντάξουμε στο διατροφικό μας μενού νέα φρούτα και λαχανικά. Βλέπετε, τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν λιγότερες θερμίδες από την αντίστοιχη ποσότητα πρωτεϊνούχων τροφών ή δημητριακών, ενώ είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες. Αν μάθουμε να τρώμε με ευχαρίστηση μια ποικιλία φρούτων και λαχανικών, λοιπόν, μπορούμε να κρατήσουμε αμείωτο το ενδιαφέρον μας, αλλά και να προσφέρουμε στον οργανισμό μας πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία.

«Παίζοντας» με τη σειρά και τη σύνθεση των γευμάτων: Σε γενικές γραμμές, τα προγράμματα γευμάτων είναι σχεδιασμένα ώστε να κατανέμουν σε περισσότερα -μεγάλα και μικρά- γεύματα το φαγητό που πρέπει να καταναλώσουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας -και ως έναν βαθμό για να μας βοηθήσουν να ελέγξουμε την πείνα μας, αλλά και να διατηρήσουμε τη σωματική και πνευματική μας ενέργεια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να «παίξουμε» λίγο με το διατροφικό μας πρόγραμμα. Το ποια ώρα της ημέρας θα καταναλώσουμε τις θερμίδες μας έχει ελάχιστη σημασία, εφόσον δεν υπερβούμε την ημερήσια συνολική ποσότητα.

«Πειράζοντας» τις αγαπημένες μας συνταγές: Η ανία της δίαιτας μπορεί επίσης να κάνει την εμφάνισή της όταν δεν τρώμε τα αγαπημένα μας φαγητά, επειδή δεν είναι συμβατά με τη δίαιτά μας. Ωστόσο, με τόσες συμβουλές και προτάσεις για παραλλαγές συνταγών που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, μπορούμε -με λίγο πειραματισμό- να ικανοποιήσουμε τη λαχτάρα μας για τα αγαπημένα μας πιάτα, χωρίς να χαλάσουμε τη δίαιτά μας.

Λέγοντας «ναι» στα προϊόντα της Herbalife Nutrition: Η νέα γενιά ροφημάτων Formula 1 της Herbalife Nutrition*, δημιουργήθηκε ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για υγιεινή διατροφή και περισσότερα θρεπτικά συστατικά, καθώς τα προϊόντα της παρέχουν 18g φυτικής πρωτεΐνης ανά μερίδα, προσφέρουν 4g εδώδιμων ινών και καλύπτουν τουλάχιστον το 38% της συνισταμένης πρόσληψης 25 βιταμινών και μετάλλων. Ουσιαστικά, η νέα αυτή σειρά προσφέρει γεύση, ποιότητα, θρεπτικά και φυτικά συστατικά με ταυτόχρονη μειωμένη πρόσληψη θερμίδων. Επιπλέον, ενδείκνυται και για όσους ακολουθούν μία χορτοφαγική δίαιτα, καθώς τα προϊόντα της παρασκευάζονται από vegan συστατικά, ενώ δεν περιέχουν γλουτένη και τεχνητές χρωστικές ουσίες. Όλα αυτά χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και στη θρεπτική ποιότητα, παρέχοντας σωστή διατροφή, ευκολία και γεύση σε ένα απολαυστικό ρόφημα και μάλιστα, σε εννέα διαφορετικές γεύσεις! Επιπλέον, η Herbalife Nutrition διαθέτει προϊόντα για κάθε στιγμή της ημέρας, όπως μπάρες πρωτεΐνης, αλμυρά και γλυκά σνακς με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και με όλα τα απαραίτητα στοιχεία σε βιταμίνες και μέταλλα.

Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ενδεχομένως φαντάζει, λοιπόν, να μείνουμε πιστοί στις νέες διατροφικές μας συνήθειες και να υιοθετήσουμε ένα πιο ωφέλιμο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα. Αρκεί να κάνουμε επιλογές που μπορούν να μας βοηθήσουν να μην χάσουμε το ενδιαφέρον μας και την ίδια ώρα, να συνδράμουν στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση, προσφέροντάς μας τα θρεπτικά συστατικά, αλλά και τη γεύση που χρειαζόμαστε.

*Τα προϊόντα διατίθενται αποκλειστικά μέσω των Ανεξάρτητων Συνεργατών Herbalife Nutrition. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.herbalife.gr.

Ακολούθησε την Herbalife Nutrition:

Facebook: https://www.facebook.com/HerbalifeGreeceCyprus/

Instagram: https://www.instagram.com/herbalifenutrition.gr/?hl=el

YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PL29529CF1FF4A369F


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here