Απώλεια βάρους: Πώς θα χάσεις κιλά μετά τα 40

Όταν ήσουν 25 χρονών, μπορούσες για παράδειγμα να πίνεις κάθε βράδυ κι αυτό να μην έχει απολύτως καμία επίπτωση στο δείκτη της ζυγαριάς σου. Ωστόσο μετά τα 40 κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς η ηλικία των 40 και πάνω έχει πολλά πλεονεκτήματα μεν, για μια γυναίκα, αφού ξέρει τι θέλει, έχει αυτοπεποίθηση και διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία για να κάνει τις σωστές επιλογές, αλλά υπάρχουν και κάποια μειονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι ότι, καθώς ο μεταβολικός ρυθμός μειώνεται και αρχίζουν να συμβαίνουν διάφορες ορμονικές μεταβολές, η προσπάθεια να χάσεις κιλά ή να διατηρηθείς στο ιδανικό βάρος γίνεται όλο και πιο δύσκολη υπόθεση.

Βεβαίως, δεν είναι αδύνατο να αδυνατίσεις μετά τα 40, αρκεί να ακολουθήσεις μερικές νέες τακτικές που θα έχουν αποτέλεσμα σ’ αυτή τη φάση της ζωής σου.

Μείωσε τους υδατάνθρακες! Μην τους κόψεις τελείως!

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, αφού η επιστήμη έχει καταλήξει τα τελευταία χρόνια στο συμπέρασμα ότι οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι ακόμα και σε ένα διατροφικό πρόγραμμα που έχει στόχο το αδυνάτισμα, καθώς προσφέρουν στον οργανισμό πολλά θρεπτικά συστατικά. Φυσικά προτιμούμε τους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης και τα φρούτα. Ωστόσο, μετά την ηλικία των 40 η καθημερινή ανάγκη σε υδατάνθρακες μειώνεται. Το κλειδί δεν είναι να τους αφαιρέσεις εντελώς από τη διατροφή σου αλλά να αρχίσεις να τους αντιμετωπίζεις σαν ένα μικρό συμπλήρωμα στο γεύμα σου και όχι ως κυρίως γεύμα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι μπορείς να τρως μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με το φαγητό σου, αλλά όχι το μεσημεριανό σου να είναι ένα πιάτο μακαρόνια. Υπολόγισε ότι οι υδατάνθρακες δε θα πρέπει να σου δίνουν περισσότερο από το 40% των συνολικών θερμίδων κάθε μέρα.

Χτίσε τα γεύματά σου με βάση τα λαχανικά!

Χρειάζεσαι περίπου πέντε μερίδες λαχανικών την ημέρα, υπολόγισε δηλαδή πέντε μικρά μπολ περίπου, για να πάρεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που έχεις ανάγκη. Φρόντισε μία τουλάχιστον μερίδα να είναι στο πρωινό σου και από δύο σε κάθε κύριο γεύμα. Εκτός από τη θρεπτική αξία τους, θα σε βοηθήσουν να νιώθεις χορτάτη, θα ρυθμίσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και θα βοηθήσουν τη διαδικασία της πέψης. Συνδυάζοντας τα λαχανικά με κάποια άπαχη πρωτεΐνη, όπως ψάρι, κοτόπουλο, αυγό, έχεις ένα απόλυτα ισορροπημένο γεύμα που θα σε βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

ΠΗΓΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Συγχαρητήρια της σεζόν !! Αίτηση για δάνειο στο Spotlight Global Services με επιτόκιο 3%

    * Αναζητάτε χρηματοδότηση για να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση;
    * Αναζητάτε δάνεια για την εκτέλεση μεγάλων έργων;
    * Χρειάζεστε δάνειο σε λιγότερο από 24 ώρες;
    * Χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο για διάφορους σκοπούς;
    * Σας επηρεάζει η δυσκολία της οικονομίας;
    * σας στερήθηκε δάνειο από την τράπεζά σας ή άλλο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα;

    Εάν η απάντησή σας είναι ναι, η εταιρεία μου μπορεί να σας βοηθήσει. Προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες δανείου παγκοσμίως.

    Σας προσφέρουμε μια εξαιρετική ευκαιρία για να αποκτήσετε ευνοϊκή χρηματοδότηση με προσωπικό δάνειο έως 5 εκατομμύρια ευρώ και επιχειρηματικό δάνειο έως και 15 εκατομμύρια ευρώ. Οι όροι της σύμβασης είναι σαφείς και οργανωμένοι και από τα δύο μέρη. Οι μηνιαίες πληρωμές και οι περίοδοι αποπληρωμής μπορούν να προσαρμοστούν στις οικονομικές σας δυνατότητες. Λόγω της ατομικής προσέγγισης στις ατομικές ανάγκες, σχεδόν όλοι οι αιτούντες μπορούν να λάβουν δάνειο.

    Τα ενδιαφερόμενα άτομα ή εταιρείες πρέπει να μας γράψουν μέσω ::
    Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: spotlightglobalservices@gmail.com |
    WhatsApp: +4915758108767

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here