Σεξουαλική απόδοση χαμηλή: Σπιτικά αφροδισιακά κόλπα

Σεξουαλική απόδοση χαμηλή: Σπιτικά αφροδισιακά κόλπα. Η σεξουαλική σου ζωή είναι σημαντική για τη γενική σου υγεία και ευημερία. Τα υψηλά επίπεδα άγχους, η έλλειψη άσκησης και η ανθυγιεινή διατροφή μπορούν να συμβάλουν η κάθε μία στη χαμηλή σεξουαλική τάση ή στη χαμηλή γενετήσια ορμή.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προετοιμάσετε μια σύνδεση με μερικά απλά συστατικά από την κουζίνα σας. Μπορείς να φτιάξεις αφροδισιακό μέλι στο σπίτι. Απλά πάρτε 1 βάζο ωμού μελιού χωρίς παστερίωση και προσθέστε κρεμμύδι (2 tsbp) και σκόρδο σε φέτες (6 έως 8 γαρίφαλα) σε αυτό. Ξηρή αλοιφή: γαρίφαλα (4), μοσχοκάρυδο (1 tsp), σαφράν (8 νήματα) και σπόρους φενουελαίου. Προσθέστε αυτό το μείγμα στο μέλι (παρασκευάζεται με την παραπάνω μέθοδο). Το μείγμα ξηρής ξηράς ουσίας εγχύεται στο μέλι επί 10 ημέρες. Μπορείτε να καταναλώσετε 1 κουτάκι από αυτό το μέλι μία ώρα μετά το δείπνο. Μπορείς να προσθέσεις αυτό το μέλι στο ζεστό νερό και να το πιείς ζεστό.

Κάποια σπιτικά αφεψήματα ή ποτά μπορούν να κάνουν θαύματα όσον αφορά τη βελτίωση της σεξουαλικής σας ζωής, εάν τα συνδυάσετε με έναν υγιεινό και ενεργό τρόπο ζωής. Σήμερα, λόγω της επιστήμης, πολλά τρόφιμα θεωρούνται χρήσιμα στη σεξουαλική σας ζωή λόγω των θρεπτικών ουσιών, των βιταμινών και των ανόργανων συστατικών που περιέχουν. Επίσης, πολλά βότανα έχουν πλέον αποδειχθεί επιστημονικά ότι αυξάνουν την επιθυμία. Βελτιώνουν την ψυχική και σωματική υγεία σας και μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα επίπεδα τεστοστερόνης σας.

Αμύγδαλα. Αυτός ο βασιλιάς των ξηρών καρπών έχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Β2, πρωτεΐνης, βιταμίνης Ε και ασβεστίου. Οι Ινδοί, οι Άραβες και οι Κινέζοι τρώνε αμύγδαλα εδώ και αιώνες για να αυξήσουν τις σεξουαλικές τους δυνάμεις. Αβοκάντο. Το όνομα δόθηκε από τους Αζτέκους, που σημαίνει κυριολεκτικά όρχεις. Αυτό οφείλεται στη μορφή του καρπού που κρέμεται σε ένα δέντρο που μοιάζει με τους αρσενικούς όρχεις. Το avocado είναι ένα πολύ θρεπτικό φρούτο πλούσιο σε πρωτεΐνη, βιταμίνη A, κάλιο και μη απαραίτητα λιπαρά οξέα.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here