Κάψιμο Χειμώνας: Το λεγόμενο Windburn και πως να θεραπευθείτε

Το λεγόμενο Windburn είναι μια κατάσταση που αναφέρεται στο κάψιμο και την ερυθρότητα που μπορεί να προκληθεί στο δέρμα σας αφού περάσετε χρόνο σε εξωτερικούς χώρους με τον κρύο, θυελλώδη αέρα. Ορισμένοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι το κάψιμο που παθένετε κατά τους κρύους και ξηρούς μήνες είναι στην πραγματικότητα ηλιακό έγκαυμα. Άλλοι το αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστή συνθήκη. Ανεξάρτητα, το δέρμα σας είναι ευαίσθητο στο κάψιμο, ακόμη και αν έχει κρύο και συννεφιά. Μάθετε τα συμπτώματα αυτού του τύπου καψίματος και πώς μπορείτε να προστατεύσετε το δέρμα σας.

Τα συμπτώματα του καύσου είναι παρόμοια με αυτά του ηλιακού εγκαύματος. Το πρόσωπό σας μπορεί να είναι κόκκινο και ευερέθιστο στην αφή. Μπορεί επίσης να έχετε μια αίσθηση «καψίματος». Καθώς η ερυθρότητα εξασθενεί, το δέρμα σας μπορεί να αρχίσει να ξεφλουδίζει. Αυτά τα συμπτώματα θα μπορούσαν να προέρχονται από το ηλιακό έγκαυμα, αν και αυτό περιλαμβάνει επίσης πολύ ξηρό δέρμα λόγω των επιπτώσεων του κρυολογήματος.

Η θεραπεία για την καύση του ανέμου περιλαμβάνει την αναπλήρωση της υγρασίας του δέρματός σας, ενώ ταυτόχρονα μειώνει κάθε πόνο. Ένα αναλγητικό όπως η ιβουπροφαίνη μπορεί να μειώσει τον ήπιο πόνο και το πρήξιμο. Το χλιαρό νερό μπορεί επίσης να μειώσει το κάψιμο. Αποφύγετε τη χρήση ζεστού νερού ενώ αναρρώνετε από την καύση. Αυτό θα απομακρύνει ακόμη περισσότερη υγρασία από το δέρμα και θα επεκτείνει τον χρόνο αποκατάστασης.

Η ανανέωση της υγρασίας του δέρματος είναι σημαντική τόσο για την ανακούφιση από τον πόνο όσο και για τη συνολική ανάρρωση. Μπορείτε ακόμα να πλύνετε το πρόσωπο και το σώμα σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι το κάνετε με ένα κρεμώδες καθαριστικό. Τα καθαριστικά με βάση το τζελ και το νερό μπορεί να στεγνώσουν υπερβολικά το δέρμα που έχει καεί.

Εφαρμόστε ενυδατική κρέμα όλη την ημέρα, όπως απαιτείται, ενώ το δέρμα σας αναρρώνει. Εάν χρησιμοποιείτε μια παχύτερη λοσιόν, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε έως και τέσσερις φορές την ημέρα. Αποφύγετε τη χρήση απολεπιστικών μέχρι να επουλωθεί εντελώς το δέρμα σας. Θα θέλατε επίσης να περιορίσετε το χρόνο σας σε εξωτερικούς χώρους κατά τη διαδικασία ανάρρωσης.

Χρησιμοποιήστε έναν υγραντήρα εάν έχετε έναν για να αποτρέψετε το δέρμα σας να στεγνώσει ακόμη περισσότερο. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι πίνετε άφθονο νερό. Ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε υπερβολικά δίψα, ο αέρας αφυδατώνει το δέρμα σας. Το πόσιμο νερό είναι ένας τρόπος για να αναπληρώσετε την υγρασία από μέσα προς τα έξω.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here