«Γρίφος» το άνοιγμα των σχολείων: Διαφωνίες για το «κουδούνι» – Οι πιθανές ημερομηνίες

Άνοιγμα σχολείων: Για ακόμα μία εβδομάδα παρατείνεται η αγωνία τόσο των μαθητών όσο και των γονιών, καθώς η Επιτροπή των λοιμωξιολόγων του υπ. Υγείας δεν κατέληξε σε αποφάσεις σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων

Αν και όλα έδειχναν ότι αργά το βράδυ της Τρίτης, θα είχαμε την απόφαση σχετικά με τα σχολεία, ωστόσο, δεν βγήκε «λευκός καπνός» και έτσι στις 4 Ιανουαρίου η Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων θα δώσει στον Πρωθυπουργό την τελική της εισήγηση. Κατά τη μαραθώνια συνεδρίαση, η οποία κράτησε σχεδόν έξι ώρες, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και τα μέλη της Επιτροπής ανέλυσαν όλα τα δεδομένα και τα σενάρια.

Αρκετοί ήταν αυτοί που είπαν «ναι» στην πρόταση να ανοίξουν στις 8 ή στις 11 Ιανουαρίου, ενώ άλλοι τήρησαν αποστάσεις εκφράζοντας τις επιφυλάξεις τους. Την ίδια ώρα, δεν ήταν λίγες οι φωνές για επιστροφή στα θρανία μετά το δεύτερο δεκαήμερο του Ιανουαρίου.

Τα τρία σενάρια για το άνοιγμα των σχολείων

Σε τρεις ομάδες έχουν χωριστεί οι ειδικοί, με τους πρώτους να υποστηρίζουν ότι τα σχολεία δεν θα πρέπει να ανοίξουν, καθώς τα επιδημιολογικά δεδομένα δεν είναι καλά.

Η δεύτερη ομάδα υποστηρίζει πως αρχικά θα πρέπει να ανοίξουν τα δημοτικά και στη συνέχεια, μετά από 15 ημέρες, γυμνάσια και λύκεια, ενώ η τρίτη ομάδα λέει πως θα πρέπει να ανοίξουν όλα τα σχολεία στις 8 ή τις 11 του Γενάρη.

Η επιτροπή των ειδικών έχει μπροστά της μία κρίσιμη εβδομάδα καθώς στις 4 Ιανουαρίου θα πρέπει να παραδώσει την απόφασή της στο Μαξίμου.

Την ίδια ώρα η πρόεδρος Νοσοκομειακών Γιατρών Αθήνας και Πειραιά, Ματίνα Παγώνη αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων πως «τις επόμενες δύο ημέρες θα πρέπει λοιπόν να αξιολογήσουμε τα δεδομένα προκειμένου να ληφθούν οι σωστές αποφάσεις όσον αφορά το άνοιγμα των σχολείων αλλά και της οικονομίας».

«Για να θεωρούμε ότι πάμε σε ένα άνοιγμα με μια σχετική ασφάλεια τα κρούσματα θα πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση από 300 – 500 έτσι ώστε να μην υπάρχει μεγάλη πίεση στο σύστημα υγείας», πρόσθεσε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here