Γαλλία Κορωνοϊός: 65.037 θάνατοι από την έναρξη της πανδημίας

Γαλλία Κορωνοϊός: 65.037 θάνατοι από την έναρξη της πανδημίας.  Παραμονές της έναρξης του σχολικού έτους, και ενώ 15 γαλλικά τμήματα επηρεάζονται από την απαγόρευση της κυκλοφορίας στις 6 μ.μ., οι υγειονομικές αρχές μετράνε 12.489 νέες μολύνσεις σε 24 ώρες, νούμερα που δημοσιεύθηκαν εχθές (03/01).

65.037 άνθρωποι έχουν πεθάνει από το Covid-19 στη Γαλλία. Επιδημιολόγοι και γονείς μαθητών ζήτησαν αναβολή της έναρξης της σχολικής χρονιάς, ο Jean-Michel Blanquer διαβεβαίωσε ότι όλα τα παιδιά θα επιστρέψουν στις σχολικές αίθουσες από σήμερα  Δευτέρα 4 Ιανουαρίου. Μετά την ανακοίνωση του Olivier Véran, το Assistance publique-Hôpitaux de Paris (AP-HP) έχει ήδη αρχίσει να εμβολιάζει τους φροντιστές ηλικίας άνω των 50 ετών. Αυτή η επέκταση της εκστρατείας εμβολιασμού επρόκειτο να ξεκινήσει σήμερα, αλλά αρκετοί φροντιστές έχουν ήδη λάβει την πρώτη δόση του εμβολίου.

“Η τάση είναι ήδη ανησυχητική”, δήλωσε ο Jérôme Salomon. “Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στα σχολεία και τα πανεπιστήμια”, πρόσθεσε. Ο Γενικός Διευθυντής Υγείας είπε ότι ο τελευταίος μπορεί να “ανακατέψει τις κάρτες της επιδημιολογικής κατάστασης”. Αυτή η επαγρύπνηση ενισχύεται ενόψει των μεταλλάξεων που παρατηρούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νότια Αφρική. “Αυτές οι μεταλλάξεις δεν είναι απαραίτητα πιο επικίνδυνες, αλλά είναι πολύ πιο μεταδοτικές. Θα επηρεάσουν επίσης περισσότερο τους νέους, των οποίων η πιθανότητα εξάπλωσης του ιού θα μπορούσε να είναι υψηλότερη από ό, τι στον γενικό πληθυσμό.”

Μετά τις γιορτές στο τέλος του έτους και την παραμονή της έναρξης του νέου σχολικού έτους, η κυβέρνηση φοβάται την αύξηση του αριθμού των κρουσμάτων. Υπήρχαν σχεδόν 20.000 στις 31 Δεκεμβρίου και περισσότερες από 26.000 την προηγούμενη ημέρα. Το ποσοστό κρουσμάτων κορωνοϊού αυξάνεται περαιτέρω, φτάνοντας το 5,2%. Η αύξηση εξηγείται από τον πολλαπλασιασμό του αριθμού των δοκιμών κατά τη διάρκεια των διακοπών. Τέλος, ξεπεράστηκε το ποσοστό των 65.000 θανάτων από την αρχή της επιδημίας.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here