Απώλεια βάρους: 4 τρόποι για να χάσετε κιλά χωρίς άσκηση

Τα περισσότερα πλάνα για απώλεια βάρους συμπεριλαμβάνουν και σωματική άσκηση, επειδή σας βοηθά να κάψετε περισσότερες θερμίδες. Και περισσότερες θερμίδες που καίγονται ισούνται με περισσότερα κιλά που χάνονται. Τι γίνεται όμως αν μισείς την άσκηση; Απαιτείται να χάσετε βάρος; Σίγουρα η γυμναστική σας βοηθά να παραμείνετε πιο υγιείς, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. Υπάρχουν τρόποι για να χάσετε κιλά χωρίς άσκηση. Δείτε πώς:

 

  1. Χαμηλώστε τα φώτα και μειώστε το θόρυβο

Σε μια μελέτη των Cornell, Brain Wansink, Ph.D., άτομα που πήγαν σε ένα εστιατόριο γρήγορου φαγητού, όπου ο φωτισμός ήταν πιο ήπιος και η μουσική ήταν πιο χαλαρωτική, έτρωγαν, κατά μέσο όρο, 175 λιγότερες θερμίδες από εκείνους που έτρωγαν στο ίδιο μέρος με έντονα φώτα και εκπληκτική μουσική.

 

  1. Χρησιμοποιείστε μικρότερα πιάτα

Εάν χρησιμοποιήσετε ένα μικρότερο πιάτο, όπως αναφέρει ο Δρ Wansink, μπορείτε να μειώσετε περίπου το 23 τοις εκατό από την ποσότητα που σερβίρετε μόνοι σας. Ομοίως, εάν χρησιμοποιείτε μικρότερο κουτάλι σερβιρίσματος, μπορείτε να σερβίρετε τον εαυτό σας περίπου 14 τοις εκατό λιγότερο σε κάθε γεύμα.

 

  1. Ανακοινώστε τα σνακ που καταναλώνετε

Αυτό δε λειτουργεί απαραιτήτως για όλους, αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό για μερικούς: «Μπορείτε να φάτε ό, τι θέλετε ή να καταναλώσετε σνακ όσο συχνά θέλετε, αρκεί να το ανακοινώσετε – δυνατά – «Δεν πεινάω, αλλά θα το φάω έτσι κι αλλιώς». Το μέσο άτομο που το κάνει αυτό κάθε μέρα για ένα μήνα χάνει 1,9 κιλά.

  1. Ζυγιστείτε

Σύμφωνα με την Irene Rubaum Keller, R.D. συγγραφέας του Foodaholic: The Seven Stages to Permanent Weight Loss. «Πολλοί άνθρωποι δεν ανεβαίνουν στη ζυγαριά, αγοράζουν ελαστικά ρούχα, κρύβονται στο πίσω μέρος των εικόνων – πράγματα που τους εμποδίζουν να αποκτήσουν μια ξεκάθαρη εικόνα για το βάρος τους». Για να ζυγιστείτε σωστά η Rubaum Keller προτείνει να ανεβείτε στη ζυγαριά το πρωί, αφού έχετε πάει στο μπάνιο. Ζυγίστε τον εαυτό σας γυμνό ή με ό, τι φοράτε στο κρεβάτι. Κάντε το έτσι ακριβώς για επτά ημέρες, καταγράφοντας το βάρος σας κάθε μέρα. Στη συνέχεια, αθροίστε τον αριθμό και διαιρέστε με το επτά. Αυτό θα είναι το μέσο σας (και το πιο αληθινό) βάρος κατά την περίοδο των επτά ημερών. Με βάση αυτό το βάρος, μπορείτε στη συνέχεια να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους ή να αποφασίσετε ότι είστε ευχαριστημένοι εκεί που βρίσκεστε.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here