Η μιντιακή υπεροπλία της κυβέρνησης προβληματίζει τον ΣΥΡΙΖΑ

Τρόπους για να καταφέρει να επικοινωνήσει τις θέσεις του προς τους πολίτες σε αυτή τη μακρά προεκλογική στην οποία εκτιμούν ότι μπαίνουμε αναζητούν στον ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να κρύβουν τον προβληματισμό τους για την υπεροχή που καταγράφει η κυβέρνηση στον χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

«Αν σε οποιαδήποτε άλλη χώρα υπήρχε κυβερνητικό στέλεχος που παραδέχονταν πως προτίμησαν να ικανοποιήσουν το συντηρητικό τμήμα των ψηφοφόρων τους, σε βάρος της δημόσιας Υγείας, θα είχε γίνει χαμός. Εδώ ήταν απλά Τρίτη». Αυτά τα λόγια χρησιμοποίησε σε επικοινωνία που είχε με το Newsbomb.gr ένας εκ των στενότερων συνεργατών του Αλέξη Τσίπρα, με αφορμή τα όσα είπε πριν από μερικά εικοσιτετράωρα, σε τηλεοπτική εκπομπή ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, σχετικά με το τι έπραξε η κυβέρνηση στην Θεσσαλονίκη, τις παραμονές της γιορτής του Αγίου Δημητρίου.

Όπως αναφέρουν από την Κουμουνδούρου, η αντιμετώπιση στην οποία επιφύλαξαν στο θέμα τα περισσότερα Μέσα Ενημέρωσης -και κυρίως οι τηλεοπτικοί σταθμοί- ήταν αναντίστοιχη της βαρύτητας των λεγομένων του κυβερνητικού στελέχους. Δεν ήταν άλλωστε τυχαίο, ότι ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζήτησε την παρέμβαση της δικαιοσύνης, για να διερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες.

Το πρόβλημα, όμως, κατά τον ΣΥΡΙΖΑ στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως η Νέα Δημοκρατία διαθέτει ξεκάθαρη υπεροπλία στον χώρο των μίντια. Σε σημείο, όπως τονίζουν, που το Μέγαρο Μαξίμου παίζει πολλές φορές τον ρόλο του «αρχισυντάκτη», ζητώντας κατά περίπτωση είτε να «θάβονται» πραγματικές ειδήσεις που έχουν να κάνουν με τη ζωή των πολιτών, είτε να διογκώνονται ζητήματα ήσσονος σημασίας που αφορούν τον ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό, όπως συμπληρώνουν, δεν αποτελεί την εξαίρεση στην καθημερινότητα, αλλά τον κανόνα.

Με δεδομένη την εκτίμηση τους πως οδηγούμαστε σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο, το πρόβλημα αυτό δημιουργεί έντονο προβληματισμό στην ηγεσία του κόμματος, που αναζητά τρόπο να επικοινωνήσει τις θέσεις της στους πολίτες. Φαίνεται, λοιπόν, πως σε πρώτη φάση θα επιχειρήσουν να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στο διαδίκτυο (καθώς θεωρούν ότι οι μιντιακές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται -άλλες λιγότερο, άλλες περισσότερο- παρουσιάζουν με μεγαλύτερη αντικειμενικότητα τα γεγονότα) και κυρίως στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι το γεγονός πως ο Αλέξης Τσίπρας επιλέγει τους λογαριασμούς του στα κοινωνική δίκτυα για να απευθυνθεί στους πολίτες για τα καθημερινά ζητήματα και όχι στις τηλεοπτικές κάμερες. Επίσης, έχουν παρατηρήσει πως αναδίπλωση της κυβερνητικής πολιτικής, έχει υπάρξει μόνο όταν υπάρχουν εκεί έντονες αντιδράσεις από τους χρηστές.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here