Ροδόνερο στο πρόσωπο: Χαλάρωση και ενυδάτωση με τη δύναμη του τριαντάφυλλου

Τα τριαντάφυλλα μπορεί να κάνουν τις αυλές μας όμορφες, τα γιορτινά τραπέζια πλούσια και τα δωμάτια φρέσκα – αλλά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην κόπωση, το άγχος, το ξηρό δέρμα ή τη συμφόρηση. Λίγα δευτερόλεπτα ψεκασμού, για να ομορφύνετε τον αέρα ή το δέρμα σας, θα μπορούσε να αλλάξει την ημέρα σας.

Το ροδόνερο δεν είναι καινούργιο. Απολιθώματα δείχνουν ότι τα τριαντάφυλλα είναι 30 εκατομμυρίων ετών. Παραδοσιακά, το ροδόνερο αποστάχθηκε από το τριαντάφυλλο Damask, αλλά σήμερα οι εταιρείες χρησιμοποιούν πολλά διαφορετικά είδη τριαντάφυλλων, όπως το άγριο τριαντάφυλλο.

Ροδόνερο για τη βελτίωση του φραγμού του δέρματος και τη μείωση της απώλειας νερού

Είναι εύκολο να κατηγορήσουμε τον κρύο καιρό για το ξηρό δέρμα, αλλά τα κλιματιστικά και οι θερμαντήρες είναι επίσης ένοχοι. Αυτές οι συσκευές μειώνουν την υγρασία στον αέρα, αναγκάζοντας τα κύτταρα να στεγνώσουν. Ωστόσο, μια μελέτη του 2014 διαπίστωσε ότι το ροδόνερο είναι πολύ αποτελεσματικό στην ενυδάτωση του εξώτατου στρώματος του δέρματός μας, ειδικά τους χειμερινούς μήνες. Προσθέστε τριαντάφυλλο και έχετε την τέλεια φυσική θεραπεία. «Το τριαντάφυλλο βελτιώνει τη λειτουργία φραγμού του δέρματος και μειώνει τη διαδερμική απώλεια νερού», λέει ο Dominique Caron, ιδρυτής της Apoterra Skincare. Είναι επίσης γεμάτο αντιοξειδωτικά και ορισμένες αντιβακτηριακές ιδιότητες. «Δεδομένου ότι η ποσότητα των ενεργών συστατικών που περιέχει το ροδόνερο είναι σημαντικά χαμηλότερη από το αιθέριο έλαιο, το ροδόνερο θα είναι πολύ πιο ήπιο στο δέρμα και στο νευρικό σας σύστημα». Ψεκάζετε ροδόνερο καθημερινά σε περιοχές ξηρού δέρματος, όπως το πίσω μέρος των χεριών, των ποδιών και του προσώπου σας. Για έντονα ξηρό δέρμα, συμπεριλαμβανομένου του εκζέματος, δοκιμάστε θεραπεία υγρού περιτυλίγματος με ροδόνερο.

Ψεκάστε για καλύτερο, πιο χαλαρό ύπνο

Η ενσωμάτωση μιας ρουτίνας ύπνου που περιλαμβάνει ροδόνερο μπορεί να βοηθήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. «Οι νυχτερινές τελετουργίες προωθούν την παραγωγή της ορμόνης της ευτυχίας, της οξυτοκίνης, ενώ μειώνουν τη στρεσογόνο, την κορτιζόλη», λέει η Elizabeth Trattner, γιατρός Κινέζικης Ιατρικής και πιστοποιημένη της AZCIM. Η ώθηση του σώματος και των ορμονών προς την κατεύθυνση του ύπνου είναι σημαντική για τη σωστή αποκατάσταση. Ναι, ο ύπνος ομορφιάς είναι ένα πραγματικό πράγμα! Η εισπνοή τριαντάφυλλου βελτιώνει τα ηρεμιστικά αποτελέσματα «Σκεφτείτε το ως εναλλακτική λύση λεβάντας», λέει ο Chris Brantner, πιστοποιημένος προπονητής επιστήμης ύπνου στο Sleep Zoo. Το οσφρητικό νεύρο συνδέεται με τον εγκέφαλό μας, ο οποίος στέλνει σήματα στην αμυγδαλή και στο λεμφατικό σύστημα. Αυτό το μέρος του εγκεφάλου μας ελέγχει τη διάθεση και τα συναισθήματα και λέγεται ότι χαλαρώνει από ορισμένες μυρωδιές, όπως το τριαντάφυλλο. Επίσης, μια μελέτη το 2016 διαπίστωσε ότι η εισπνοή ροδόνερου μείωσε το άγχος σε ασθενείς που υποβάλλονται σε ιατρικές διαδικασίες.



ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here