Ποιος δεν θα ήθελε να δει το Honda CR-Χ να επιστρέφει;


Το CR-X είναι ένα από τα πιο γνωστά σπορ μοντέλα και είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση χάρη στην αυθεντική κουπέ σχεδίαση του.

Του Γιάννη Σκουφή

Το Honda CR-X είναι ένα από τα πιο γνωστά γιαπωνέζικα κουπέ και οι δύο πρώτες γενιές του κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της μάρκας στην Σουζούκα από το 1983 έως το 1991. Ανάλογα με την αγορά είχε διαφορετικούς κινητήρες, ενώ στην Ευρώπη είχε κυκλοφορήσει με 1.600άρη VTEC με ισχύ 130 ίππων.

Το χαμηλό κέντρο βάρους και η εξίσου χαμηλή θέση οδήγησης ενθουσιάζει κάθε φίλο της σπορ οδήγησης, με την τελευταία να κολακεύεται και από το βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 900 κιλά.

Η Honda επιχείρησε να επανέλθει στα μικρά σπορ κουπέ με το CR-Z, που ξεκίνησε να παράγεται το 2010 και είχε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης 1.500 κυβικών και 124 ίππων και παρόλο που οι επιδόσεις δεν ήταν το φόρτε του το στήσιμο του ήταν απολαυστικό προσφέροντας ανάλογη οδηγική εμπειρία.

Ωστόσο, η υποδοχή του κοινού δεν ήταν η αναμενόμενη και λόγω της χαμηλής ζήτησης ο κύκλος του CR-Z ολοκληρώθηκε πρόωρα το 2016.

Κατά καιρούς είχαν ακουστεί κάποιες φήμες για την παραγωγή ενός νέου CR-Z που θα πλαισίωνε το Civic Type-R και έτσι ο ειδικός στην επεξεργασία εικόνας Rain Prisk μας δείχνει μια πολύ πετυχημένη εκδοχή που βασίζεται στο CR-Z και διαθέτει σύγχρονα στοιχεία, όπως τους λεπτούς προβολείς.

Αν και θα θέλαμε να δούμε ένα νέο CR-X να κυκλοφορεί στους δρόμους, οι πιθανότητες είναι μικρές, αν και σε βάθος χρόνου θα μπορούσαμε να δούμε το CR-Z να επιστρέφει. Αθόρυβα και ηλεκτρικά.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ