Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις

Μου αρέσει πραγματικά να χρησιμοποιώ αυτό το απόσπασμα ως υπενθύμιση “Είναι εντάξει να κάνεις λάθη, αρκεί να μάθεις από αυτά”. Φέρσου σαν να ήσουν ο καλύτερός σου φίλος. Πώς θα φερόσουν στον καλύτερό σου φίλο όταν κάνει λάθος. Του φέρεσαι με αγάπη, φροντίδα και τον νουθετείς; Τότε αναρωτηθείτε αν συμπεριφέρεστε με τον ίδιο τρόπο και αν όχι προσπαθήστε να απαντήσετε στον εαυτό σας όπως θα κάνατε με τον αγαπημένο σας φίλο.

Αφιερώστε χρόνο σε ευχάριστες δραστηριότητες: Όταν αισθάνεσαι ντροπή ή απογοήτευση για κάτι που έχεις κάνει, μερικές φορές νιώθεις ότι δεν αξίζεις να κάνεις κάτι ευχάριστο για τον εαυτό σου. Αλλά θυμηθείτε ότι όλοι αξίζουμε χαρά στη ζωή μας, οπότε αφήστε τον εαυτό σας να βιώσει αληθινή ευτυχία κάνοντας κάτι που αγαπάτε σαν πράξη αυτοσυμπόνιας.

Προσέξτε το μυαλό και το σώμα σας: Τα σώματά μας μας κουβαλάνε όλη μέρα και το μυαλό μας δεν σταματά ποτέ ακόμα και όταν κοιμόμαστε, γι’ αυτό δείξτε συμπόνια και φροντίστε τα κάνοντας θετικά πράγματα όπως το να τρώτε υγιεινά, να γυμνάζεστε τακτικά, να κοιμάστε αρκετά και να κάνετε πράγματα που τονώνουν το μυαλό και τις σκέψεις σας όπως το να ερευνάτε και να μάθετε πώς να καλυτερεύετε τον εαυτό σας. Αν η άσκηση της αυτοσυμπόνιας είναι κάτι πολύ νέο για εσάς, τότε ξεκινήστε κάνοντας απλές πράξεις αυτοεξυπηρέτησης και μικρές χειρονομίες ευγένειας προς τον εαυτό σας όπως το να λέτε στον εαυτό σας δηλώσεις αυτοσυμπόνιας.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here