Superfoods: Οι νέες τάσεις στις υπερτροφές

Υπάρχουν μερικά νέα superfoods, γεμάτα με ισχυρά θρεπτικά οφέλη και εξωτικές γεύσεις. Μπορεί να ακούγονται αρκετά παράξενα, αλλά, πριν από πέντε χρόνια, ποιός θα μπορούσε να προβλέψει ότι θα πίναμε κολλαγόνο και θα γιορτάζουμε με τοστ αβοκάντο.

 

Moringa

Το Matcha, η μάκα, η σπιρουλίνα και η σκόνη πράσινου τσαγιού είχαν προηγουμένως κυριαρχήσει όταν πρόκειται για τα smoothies σας, αλλά υπάρχει ένα νέο supergreen στην πόλη – και ακούγεται περισσότερο σαν μια νέα χορευτική τρέλα παρά κάτι που πραγματικά θα καταναλώνετε. Πλούσιο σε βιταμίνη C, ασβέστιο, κάλιο και αμινοξέα, αυτή η λεπτή, βελούδινη σκόνη προέρχεται από το ταχέως αναπτυσσόμενο δέντρο Moringa, που προέρχεται από την Ινδία, το Πακιστάν και το Νεπάλ. Δοκιμάστε να το πασπαλίσετε σε smoothies, γιαούρτια και χυμούς. Η γεύση είναι μια πινελιά πικρή. Το Moringa λέγεται ότι βοηθά στη διαχείριση του σακχάρου στο αίμα και στη σταθεροποίηση της παραγωγής ισταμίνης. Και παρά το γεγονός ότι είναι εντελώς απαλλαγμένο από καφεΐνη, αποτελεί έναν υπέροχο ενισχυτή φυσικής ενέργειας.

Μανιτάρια Chaga

Βεβαίως δεν φαίνονται πολύ νόστιμα, με ένα άμορφο εξωτερικό που μοιάζει με καμένο κάρβουνο. Αλλά αυτοί οι ισχυροί μύκητες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, γεγονός που τις καθιστά φανταστικές για τη ρύθμιση του πεπτικού συστήματος, ενώ οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην καταπράυνση κάθε φλεγμονής στα έντερα. Το υψηλό επίπεδο αντιοξειδωτικών είναι μια άλλη εντυπωσιακή ποιότητα superfood του chaga, με περαιτέρω μελέτες που δείχνουν ότι υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα αυξάνοντας την παραγωγή ορισμένων ανοσοκυττάρων. Ενώ μπορείτε να αγοράσετε ένα πακέτο chaga για να μαγειρέψετε σε κάποιο ριζότο ας πούμε, είναι πιο πιθανό να τα βλέπουμε στο μενού ζεστών ροφημάτων ως “καφές μανιταριών”.

Maqui μούρα

Προφανώς οι goji και acai είχαν τη στιγμή τους, ήρθε η ώρα να αφήσουν την αδερφή τους με χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα να λάμψει. Με λιγότερο πικρή γεύση, αυτά τα σκληρά μούρα περιέχουν μια μεγάλη δόση αντιοξειδωτικών και μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, στην ενίσχυση της πέψης και στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Πιθανότατα να αναπηδήσει σε μορφή σκόνης και να καταναλωθεί όπως το acai – σε μπολ πρωινού, smoothies και χυμούς – περιέχει ένα ουράνιο τόξο με βιταμίνες, μέταλλα, αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, καθώς και φυτικές ίνες. Προσθέστε δύο κουταλιές της σούπας σκόνη στο πρωινό σας για ένα σούπερ φαγητό!




 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here