Ζέττα Μακρή: Προαναγγελία επιβολής προστίμων σε μαθητές από την 1η Φεβρουαρίου

Ζέττα Μακρή: Πρόστιμα στους μαθητές και τις μαθήτριες που θα κάθονται σε πλατείες με την παρέα τους αφού τελειώσει το μάθημα στο σχολείο και δεν θα επιστρέφουν σπίτι τους προανήγγειλε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων την 1η Φεβρουαρίου.

Η υφυπουργός επισήμανε ότι θα υπάρχει πρόστιμο στα παιδιά τα οποία δεν τηρούν  τους κανόνες, που είναι κανόνες για όλο τον πληθυσμό. Ακόμα επισήμανε ότι μετά το πέρας των μαθημάτων τα παιδιά θα έχουν ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για να επιστρέφουν στο σπίτι τους. «Δεν θα είναι απεριόριστος ο χρόνος» είπε.

Η κα Μακρή ανέφερε επίσης ότι τα σχολεία ανοίγουν επειδή το επέτρεψε η επιτροπή των ειδικών. Ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι καλύτερη από την εξ αποστάσεως. Αλλά ότι δεν μπορούσαν να την υλοποιήσουν όσο δεν είχαν το πράσινο φως των εκπαιδευτικών. Έτοιμο το υπουργείο, αλλά θα δοθούν και πρόσφατες οδηγίες. Ότι ήθελαν να ανοίξουν τα σχολεία. Αλλά ότι είναι υποχρεωμένοι να ακούν τους ειδικούς. Ότι οι ειδικοί το επέτρεψαν και τα σχολεία άνοιξαν.

«Δεν επεμβαίνουμε, δεν τροποποιούμε, δεν επηρεάζουμε τις αποφάσεις των ειδικών», πρόσθεσε σχετικά.

Παράλληλα, έκανε λόγο ότι οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα για δωρεάν τεστ κορωνοϊού μέσω της ειδικής πλατφόρμας του υπουργείου, ενώ θα γίνονται, όπως είπε, εθελοντικά τεστ στους μαθητές της Γ’ Λυκείου.

«Ο ΕΟΔΥ θα κάνει επιτόπια τεστ που θα διευκολύνουν στην ασφάλεια που θέλουν να νιώθουν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές» σημείωσε.

Στο ερώτημα γιατί θα κάνουν εθελοντικά τεστ μόνο οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, απάντησε ότι η επιτροπή των ειδικών εκτιμά πως οι υπόλοιπες τάξεις δεν έχουν βεβαρημένο ιικό φορτίο. «Όμως, όποια παιδιά θέλουν, με συναίνεση γονέα, και από άλλες τάξεις, μπορούν να κάνουν τεστ».

Αναφορικά με το άνοιγμα των φροντιστηρίων, υπογράμμισε, ότι ανησυχεί τους ειδικούς η ανάμειξη παιδιών «από διαφορετικές σχολικές μονάδες».

Τέλος, εκτίμησε ότι η επαναλειτουργία των δημοτικών «πηγαίνει μια χαρά».

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here