Διαβήτης Συμπτώματα: Το άγχος επηρεάζει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα

Η διαχείριση του διαβήτη είναι μια δια βίου διαδικασία. Αυτό μπορεί να προσθέσει άγχος στην καθημερινή σας ζωή. Το άγχος μπορεί να είναι ένα σημαντικό εμπόδιο στον αποτελεσματικό έλεγχο της γλυκόζης. Οι ορμόνες του στρες στο σώμα σας μπορεί να επηρεάσουν άμεσα τα επίπεδα γλυκόζης. Εάν αντιμετωπίζετε άγχος, το σώμα σας αντιδρά. Αυτό ονομάζεται απόκριση μάχης ή πτήσης. Αυτή η απόκριση αυξάνει τα επίπεδα της ορμόνης σας και προκαλεί φωτιά στα νευρικά σας κύτταρα.

Κατά τη διάρκεια αυτής της απόκρισης, το σώμα σας απελευθερώνει αδρεναλίνη και κορτιζόλη στην κυκλοφορία του αίματός σας και οι αναπνευστικοί ρυθμοί σας αυξάνονται. Το σώμα σας κατευθύνει το αίμα στους μυς και τα άκρα, επιτρέποντάς σας να καταπολεμήσετε την κατάσταση. Το σώμα σας μπορεί να μην είναι σε θέση να επεξεργαστεί τη γλυκόζη που απελευθερώνεται από τα νευρικά κύτταρα που πυροδοτείτε εάν έχετε διαβήτη. Εάν δεν μπορείτε να μετατρέψετε τη γλυκόζη σε ενέργεια, συσσωρεύεται στην κυκλοφορία του αίματος. Αυτό προκαλεί αύξηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα σας.

Το συνεχές άγχος από μακροχρόνια προβλήματα με τη γλυκόζη στο αίμα μπορεί επίσης να σας βλάψει ψυχικά και σωματικά. Αυτό μπορεί να κάνει τη διαχείριση του διαβήτη σας δύσκολη. Το άγχος μπορεί να επηρεάσει διαφορετικά τους ανθρώπους. Ο τύπος του στρες που αντιμετωπίζετε μπορεί επίσης να επηρεάσει τη φυσική απόκριση του σώματός σας.

Όταν τα άτομα με διαβήτη τύπου 2 βρίσκονται υπό ψυχική πίεση, γενικά βιώνουν αύξηση στα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους. Τα άτομα με διαβήτη τύπου 1 μπορεί να έχουν μια πιο ποικίλη απόκριση. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να βιώσουν είτε αύξηση είτε μείωση στα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους. Όταν είστε υπό φυσική πίεση, το σάκχαρο στο αίμα σας μπορεί επίσης να αυξηθεί. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν είστε άρρωστοι ή τραυματισμένοι. Αυτό μπορεί να επηρεάσει άτομα με διαβήτη τύπου 1 ή τύπου 2.

Η παρακολούθηση πρόσθετων πληροφοριών, όπως η ημερομηνία και το τι κάνατε τη στιγμή που σας άγχωσε, μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε συγκεκριμένους κανόνες. Για παράδειγμα, είστε πιο αγχομένοι τα πρωινά της Δευτέρας; Εάν ναι, ξέρετε τώρα να λάβετε ειδικά μέτρα τα πρωινά της Δευτέρας για να μειώσετε το άγχος σας και να διατηρήσετε τον έλεγχο της γλυκόζης σας.

Μπορείτε να καταλάβετε εάν αυτό συμβαίνει σε σας, καταγράφοντας τα επίπεδα άγχους και γλυκόζης. Εάν αισθάνεστε άγχος, βαθμολογήστε το επίπεδο του ψυχικού στρες σε κλίμακα από 1 έως 10. Το 10 αντιπροσωπεύει το υψηλότερο επίπεδο στρες. Γράψτε αυτόν τον αριθμό. Αφού αξιολογήσετε το άγχος σας, θα πρέπει να ελέγξετε τα επίπεδα γλυκόζης. Συνεχίστε να το κάνετε για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Εάν παρατηρήσετε ότι η γλυκόζη σας είναι τακτικά υψηλή, είναι πιθανό το ψυχικό σας στρες να επηρεάζει αρνητικά το σάκχαρο στο αίμα σας.

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here