Νευρώνες: Ποιες είναι οι συνήθειες που τους σκοτώνουν

Το άγχος είναι μια από τις κύριες συνήθειες που σκοτώνουν τους νευρώνες. Το άγχος ορίζεται ως ένα αίσθημα σωματικής και συναισθηματικής έντασης. Συνίσταται, με τη σειρά του, από έναν μηχανισμό που ενεργοποιείται όταν ένα άτομο πρέπει να αντιμετωπίσει καταστάσεις που υπερβαίνουν τους προσωπικούς του πόρους. Δηλαδή, εμφανίζεται όταν νιώθουμε συγκλονισμένοι.

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων σακχάρου έχει επίσης συνδεθεί με νευρωνικό θάνατο (εκτός από άλλα προβλήματα υγείας). Με αυτόν τον τρόπο, η υπερβολική ζάχαρη καθυστερεί την απορρόφηση άλλων θρεπτικών ουσιών και διακόπτει τις εγκεφαλικές δραστηριότητες. Και, όπως τα πάντα στη σίτιση, το ιδανικό πράγμα θα είναι η υπεύθυνη κατανάλωση. Η λήψη ζάχαρης δεν είναι επιβλαβής αν δεν είναι υπερβολική. Η έλλειψη διέγερσης (είτε σωματική, αισθητηριακή ή γνωστική, αν και ειδικά τα δύο τελευταία), δηλαδή, η μονοτονία, είναι επίσης μια συνήθεια που σκοτώνει τους νευρώνες. Υπό αυτήν την έννοια, η σκέψη είναι ο καλύτερος τρόπος για να τονωθεί ο εγκέφαλος. Αυτό περιλαμβάνει την άσκηση ψυχικών ασκήσεων, τη μελέτη, τη συγγραφή, την ανάγνωση ενός βιβλίου κ.λπ. Είναι δραστηριότητες που βοηθούν τον εγκέφαλό μας να «δουλεύει» και να αποτρέπει σοβαρές παθολογίες.

Η συνεχής αφυδάτωση είναι μια άλλη από τις συνήθειες που σκοτώνουν τους νευρώνες . Έτσι, όταν είμαστε διψασμένοι, είναι σημαντικό να σβήσουμε τη δίψα μας το συντομότερο δυνατό. Γιατί; Διότι, εάν όχι, ο οργανισμός θα αρχίσει να εξάγει νερό από τα κύτταρα του σώματος και αυτό αυξάνει την πιθανότητα να καταστραφούν ορισμένα από αυτά (συμπεριλαμβανομένων των νευρώνων).

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here