Αυτοφροντίδα: Τι σας κρατά πίσω

Εάν οι άνθρωποι θέλουν πραγματικά να είναι καλύτεροι και να βελτιώσουν οποιαδήποτε ή όλες τις πτυχές της ζωής τους, πρέπει πρώτα να θέλουν την αλλαγή μέσα τους και να δουν έναν πραγματικό λόγο για τον οποίο αυτό που σκέφτονταν ή έκαναν δεν προσθέτει πλέον τίποτα σημαντικό στη ζωή τους. Τίποτα δεν προωθεί περισσότερο την αλλαγή από την απόλυτη δέσμευση για αλλαγή βαθιά μέσα στην ανθρώπινη ουσία μας, και τίποτα δεν επιβεβαιώνει ότι η αλλαγή θα επιτευχθεί περισσότερο από έναν σταθερό λόγο για τον οποίο η αλλαγή είναι απαραίτητη για να ξεκινήσει, πάλι εκ βαθέων.

Όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι από εμάς, το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι μια παράδοση χιλιάδων ετών που εξαπατά τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι θέλουν κάτι που μπορεί να θέλουν, αλλά μπορεί να μη χρειάζονται ακριβώς, γιατί τελικά, ο σκοπός του μάρκετινγκ και της διαφήμιση είναι να σας πείσει. Δε χρειάζεται να πειστούμε να αναπνέουμε, να τρώμε, να πίνουμε, να κοιμόμαστε και να νιώθουμε.

Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε σε θέση να κάνουμε αυτές τις ενέργειες χωρίς προτροπή. Και αν θέλουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, αυτή η ιδέα πιθανότατα προήλθε από κάτι στο περιβάλλον μας που μπορεί να μην έχουμε παρατηρήσει.

Κάτι που φαινόταν πιο ελκυστικό από αυτό που σκεφτόμασταν ή κάνουμε. Η πρόκληση ανακύπτει όταν κάτι συνδέεται με κοινωνικές δομές όπως η αισθητή ομορφιά – επομένως αγωνιζόμαστε ετησίως να χάσουμε βάρος και να γίνουμε οπτικά κάτι που πιστεύουμε ότι είναι πιο επιθυμητό ή μπορεί να νιώσουμε την ανάγκη να αυξήσουμε την ανθρώπινη αξία μας – γι’ αυτό αναζητούμε μια διαφορετική καριέρα, ευκαιρία εργασίας, τοποθεσία κατοικίας, σχέση, όχημα ή ακόμα και σώμα.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here