Μαλλιά: Τι πρέπει να φας για να έχεις υγιή και πλούσια μαλλιά

Αλλά αυτό που τρώτε είναι ένα από τα λίγα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ελέγξετε την εμφάνιση των μαλλιών σας. Παρόλο που το πάχος και η δύναμη των μαλλιών σας είναι σε μεγάλο βαθμό κληρονομικά, τα τρόφιμα που τρώτε ή δεν τρώτε μπορούν να επηρεάσουν την κατάσταση των μαλλιών σας σε εντυπωσιακό βαθμό. Θρέψτε λοιπόν τα μαλλιά σας από μέσα προς τα έξω τρώγοντας αυτά τα υγιεινά τρόφιμα.

Ποια θρεπτικά συστατικά υπάρχουν στα τρόφιμα για την ανάπτυξη των μαλλιών;

Βιοτίνη: Μια βιταμίνη Β που μπορεί να βοηθήσει τα μαλλιά να αναπτυχθούν και να ενισχυθούν.

Βιταμίνη D: Μπορεί να βοηθήσει στη διέγερση των θυλακίων των μαλλιών που έχουν αδρανοποιηθεί.

Βιταμίνη Ε: Η ισχυρή αντιοξειδωτική της δράση βοηθά στη μείωση του οξειδωτικού στρες στο τριχωτό της κεφαλής.

Σίδηρος: Η έλλειψη σιδήρου έχει συνδεθεί με την τριχόπτωση.

Βιταμίνη C: Διευκολύνει το σώμα σας να απορροφήσει σίδηρο, ενώ έχει πανίσχυρη αντιοξειδωτική δράση.

Ωμέγα-3 Λιπαρά Οξέα: Τα αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα τους μπορούν να εξουδετερώσουν οποιαδήποτε φλεγμονή.

Βούτυρο Αμυγδάλου

Το βούτυρο αμυγδάλου περιέχει μια μεγάλη ποικιλία θρεπτικών συστατικών – συμπεριλαμβανομένων πρωτεϊνών, υγιών λιπαρών και ορισμένων βιταμινών – που έχουν όλα συνδεθεί με την υγεία των μαλλιών. Μια μικρή οκτάμηνη δοκιμή που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Tropical Life Sciences Research διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες που συμπλήρωναν καθημερινά τη διατροφή τους με 100 mg βιταμίνης Ε είδαν αύξηση στην ανάπτυξη των μαλλιών κατά 34%.

Αυγά

Τα αυγά περιλαμβάνουν 10 mg βιταμίνης Β, η οποία μπορεί να βοηθήσει τα μαλλιά να μεγαλώσουν, ενώ ενισχύσει την υγεία των νυχιών. Επιπλέον, τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης D, περιέχοντας το 11% της ΗΔ ανά αυγό. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Stem Cells Translational Medicine, η βιταμίνη D μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία νέων θυλακίων τρίχας, ήτοι μικρών πόρων όπου μπορούν να αναπτυχθούν νέα μαλλιά.

Μανταρίνια

Τα οφέλη των μανταρινιών επηρεάζουν τα μαλλιά σας σε μεγάλο βαθμό. Η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C διευκολύνει το σώμα σας να απορροφήσει σίδηρο, το οποίο βρίσκεται σε τρόφιμα όπως το κόκκινο κρέας και το σπανάκι. Η έλλειψη σιδήρου έχει συνδεθεί με την απώλεια μαλλιών, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Korean Medical Science, οπότε είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε αρκετό ημερησίως.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here