Διατροφή: Τα οφέλη της κατανάλωσης μπανανόφλουδας στην υγεία και πώς να την φάτε

Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι με τη γλυκιά και φρουτώδη σάρκα της μπανάνας, λίγοι έχουν τολμήσει να δοκιμάσουν τη φλούδα! Η σκέψη της κατανάλωσης μπανανόφλουδας μπορεί για κάποιους από εσάς να είναι δύσπεπτη, η φλούδα της μπανάνας είναι, ωστόσο, ένα κοινό συστατικό σε πολλές κουζίνες ανά τον κόσμο. Ας δούμε, όμως, ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωση της μπανανόφλουδας για την υγεία και πώς μπορείτε να εντάξετε αυτό το υλικό στη διατροφή σας.

Οφέλη από την κατανάλωση μπανανόφλουδας στην υγεία

Η φλούδα της μπανάνας αποτελεί περίπου το 35% ενός ώριμου φρούτου και συχνά απορρίπτεται πριν την κατανάλωση. Ωστόσο, η κατανάλωση της φλούδας είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μειώσετε τα απορρίμματα τροφίμων, ενώ εντάσσετε μερικές επιπλέον βιταμίνες και μέταλλα στη διατροφή σας.

Στην πραγματικότητα, οι φλούδες μπανάνας δεν είναι μόνο βρώσιμες, αλλά και πλούσιες σε πολλά βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως κάλιο, διαιτητικές ίνες, πολυακόρεστα λίπη και απαραίτητα αμινοξέα. Ειδικότερα, η κατανάλωση τους μπορεί να σταθεροποιήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να ενισχύσει την υγεία της καρδιάς.

Εν τω μεταξύ, το κάλιο μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των επιπέδων αρτηριακής πίεσης, στην προστασία των οστών και στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης λίθων στα νεφρά. Επίσης, οι φλούδες μπανάνας είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, ενώ οι άγουρες φλούδες μπανάνας έχουν την υψηλότερη συγκέντρωση.

 

Πώς να τρώτε φλούδες μπανάνας

Για αρχή, φροντίστε να επιλέξετε πολύ ώριμες μπανάνες, καθώς οι φλούδες τους είναι συχνά πιο γλυκές και λεπτές. Απλώς αφαιρέστε και πλύνετε καλά τη φλούδα. Στη συνέχεια, ρίξτε τη στο μπλέντερ και προσθέστε την στην αγαπημένη σας συνταγή smoothie ή τοποθετήστε την στο επόμενο ψωμί μπανάνας που θα ψήσετε.

Στη vegan και vegeterian κουζίνα, οι μαγειρεμένες φλούδες μπανάνας μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετικό υποκατάστατο του μπέικον και του χοιρινού κρέατος, ενώ συχνά προστίθενται ως πατάτες τηγανητές σε σάντουιτς και πιάτα με κάρυ προκειμένου να ενισχύσουν τη θρεπτική τους αξία.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here