Κέρκυρα Νοσηλεύτρια: Ανάρτηση της ίδιας στο Facebook για τη βελτίωση της υγείας της – Επισημάνσεις ειδικών

Κέρκυρα Νοσηλεύτρια: Η νοσηλεύτρια παραμένει στο νοσοκομείο, με την κατάσταση της υγείας της, να βελτιώνεται. Η περιπέτειά της ξεκίνησε στην Κέρκυρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου για τον κορωνοϊό.

Με ανάρτησή της στο προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η νοσηλεύτρια του Νοσοκομείου Κέρκυρας αναφορικά για την περιπέτεια υγείας της τονίζει τα εξής: “Αναρρώνοντας στο νοσοκομείο μας με τη βοήθεια του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού… Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους γιατρούς και νοσηλευτές φίλους μου για τη μεγάλη βοήθεια και την συμπαράσταση σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή για εμένα.

Να ευχαριστήσω την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και ιδιαίτερα την Υφυπουργό κα Ράπτη Ζωή, τον Διοικητή της 6ή Υπε κ. Καρβέλη Γιάννη για την επικοινωνία και το ενδιαφέρον τους, όπως και τον Διοικητή του Νοσοκομείου μας κ. Ρουμπάτη Λεωνίδα για την αμέριστη βοήθειά του. Καθώς και τη Νοσηλευτική Υπηρεσία. Και φυσικά τον θεράποντα ιατρό κ. Λελούδα Ιωάννη. Σας ευχαριστώ όλους για το πραγματικό ενδιαφέρον Σας, θα επιστρέψω πιο δυνατή”.

H νοσηλεύτρια που εμβολιάστηκε για δεύτερη φορά πριν από μια σχεδόν εβδομάδα αρχικά παρουσίασε πυρετό και μυαλγίες, ενώ μετά από διάστημα δύο ημερών παρέλυσαν τα κάτω άκρα της. Αμέσως η 40χρονη γυναίκα που είναι μητέρα δύο ανήλικων παιδιών μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου οι γιατροί την υπέβαλαν σε μια σειρά εξετάσεων προκειμένου να διαπιστωθεί από τι προκλήθηκε η παραλυσία των κάτω ακρών της.

“Γίνονται όλες οι απαραίτητες εξετάσεις κι έχει ενημερωθεί και ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων. Η κατάσταση της υγείας της καλυτερεύει όσο περνούν οι ώρες” λέει o διοικητής της 6ης ΥΠΕ, όπου υπάγεται το Γενικό Νοσοκομείο της Κέρκυρας, Ιωάννης Καρβέλης. Η 40χρονη νοσηλεύτρια η οποία είχε διακομισθεί στο νοσοκομείο χωρίς να μπορεί να κινήσει τα κάτω άκρα της,  υποβασταζόμενη μπόρεσε να περπατήσει, την περασμένη Παρασκευή, γεγονός που σημαίνει ότι ο οργανισμός της άρχισε να ανταποκρίνεται στη θεραπεία.

Τι είπε συγγενής της:

«Μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό για δύο – τρεις μέρες. Μετά άρχισαν να της μουδιάζουν τα πόδια», λέει άτομο του οικογενειακού της περιβάλλοντος. Όπως υποστηρίζει το οικογενειακό της περιβάλλον η 40χρονη υγειονομικός δεν αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Οι νευρολόγοι του νοσοκομείου Κέρκυρας δεν έχουν βρει κάποια συσχέτιση με τον εμβολιασμό αλλά ούτε την έχουν αποκλείσει.

Τι λένε οι ειδικοί για τη συσχέτιση με το εμβόλιο

Ο Αχιλλέας Γραβάνης – Καθηγητής Φαρμακολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ερευνητής στο ΙΤΕ για το σύνδρομο Guillain Barre που εμφάνισε η νοσηλεύτρια μετά τον εμβολιασμό της αναφέρει πως το εν λόγω σύνδρομο έχει συσχετιστεί με διάφορες ιώσεις «όπως η γρίπη, ο μεγαλοκυτταρός ιός, όπως ο ιός του AIDS, κι έχουμε ήδη αρκετά συμβάντα περιγεγραμμένα με το σύνδρομο μετά από λοίμωξη με τον κορωνοϊό. Θα πρέπει οι συνάδελφοι να αποκλείσουν την πιθανότητα προϋπάρχουσας ίωσης έξω και πέρα από τον κορωνοϊό με τους άλλους ιούς». «Υπήρξαν περιστατικά, απειροελάχιστα όπως και κάποια από εμβολιασμούς σε μικρά παιδιά. Η πιθανότητα να υπάρχει συσχέτιση με τον εμβολιασμό είναι πολύ μικρή», για περιστατικά που το σύνδρομο ήταν αποτέλεσμα εμβολιασμού ακόμα και με το εμβόλιο της γρίπης. «Πριν προχωρήσουμε σε συσχέτιση του εμβολιασμού με το συγκεκριμένο σύνδρομο θα πρέπει να αποκλείσουμε την πιθανότητα άλλης ίωσης», επισημαίνει.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here