Παραμείνετε δυνατοί καθώς μεγαλώνετε: Αλλάζοντας τη ρουτίνα άσκησης

Το κλειδί για το σχεδιασμό άσκησης είναι να κατανοήσουμε πρώτα τις συγκεκριμένες απαιτήσεις της εργασίας και του τρόπου ζωής ενός ατόμου, και στη συνέχεια να μετρήσουμε την ικανότητα του ατόμου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση πρέπει να σχεδιάζεται για να αναπτύσσει τις δυνατότητες που χρειάζεται το άτομο, αλλά που δεν διαθέτει επί του παρόντος.

Οι απαιτήσεις, ποικίλλουν ανάλογα με κάθε άτομο. Το να παίζεις σκουός, να δουλεύεις σε γραφείο ή να είσαι πυροσβέστης όλα απαιτούν διαφορετικές μορφές σωματικής άσκησης, και η ατομική εκπαίδευση πρέπει να το αντικατοπτρίζει αυτό. Κίνδυνος πτώσης. Σύμφωνα με την Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας του Καναδά, η πτώση είναι η κύρια αιτία των εισαγωγών σε νοσοκομείο λόγω τραυματισμών μεταξύ ηλικιωμένων. Συνεπώς, μια από τις βασικές σωματικές απαιτήσεις για τους ηλικιωμένους είναι να διατηρήσουν την ικανότητα να ανακάμψουν από ένα αδιέξοδο. Έχει μια πολύ πρακτική άποψη για το πρόβλημα.  Παρά τον αυξημένο κίνδυνο πτώσης που έρχεται με την ηλικία, η φυσική κατάσταση για τους ηλικιωμένους είναι απλά εκπαίδευση για την αποφυγή των πτώσεων.

Ωστόσο, η ανάπτυξη των ικανοτήτων μας για ανάκαμψη από τις πτώσεις μπορεί να μας βοηθήσει να αποφύγουμε τραυματισμούς, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για την απόλαυση άλλων δραστηριοτήτων.  Ο επταήμερος κύκλος εκπαίδευσης. Αν και κάθε άτομο έχει συγκεκριμένες ανάγκες κατάρτισης βάσει των απαιτήσεων ικανότητας και τρόπου ζωής…Μετά τα 40, οι άνθρωποι τείνουν να χάνουν μυϊκή μάζα και δύναμη. Γι’ αυτό μετατοπίζεται τη δύναμη της εκπαίδευσης του από βαριά ανύψωση και κατασκευή αμαξώματος σε ελαφρύτερη εκπαίδευση βάσει προτύπων.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here