Είμαι στενοχωρημένη: Εδώ μερικοί τρόποι να αισθανθείς ομορφότερα

Ακόμα και όταν βιώνετε κατάθλιψη, μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιορίσετε πώς αισθάνεστε και μπορεί να είναι δύσκολο να λάβετε μέτρα για να βελτιώσετε τη διάθεση και την προοπτική σας αυτή τη στιγμή.  Μια καλύτερη κατανόηση του πώς αισθάνεσαι και της ενέργειας που μπορείς να κάνεις μπορεί να σου δώσει τη δυνατότητα να ζήσεις την καλύτερη ζωή σου ακόμα και όταν νιώθεις κατάθλιψη.

Κάποιοι άνθρωποι βιώνουν μεγαλύτερη ευερεθιστότητα από τη θλίψη όταν είναι καταθλιπτικοί, άλλοι αναφέρουν αισθήματα ενοχής και απελπισίας. Και ενώ κάποιοι άνθρωποι αναφέρουν ότι τα συναισθήματά τους παραμένουν αρκετά σταθερά, άλλοι λένε ότι η κατάθλιψη τους κάνει τα συναισθήματά τους να αλλάζουν αρκετά γρήγορα. Πριν μπορέσετε να πάρετε αποφάσεις για το πώς να αντιμετωπίσετε καλύτερα την κατάθλιψη ή για το είδος των θεραπειών που θέλετε να δοκιμάσετε, είναι σημαντικό να αποκτήσετε καλύτερη κατανόηση των συναισθημάτων που βιώνετε. Τότε, μπορείς να αναπτύξεις ένα σχέδιο για να αντιμετωπίσεις κάθε ένα από αυτά τα συναισθήματα που συναντάς. Αυτό που δουλεύει για να σας ηρεμήσει όταν αισθάνεστε αγχωμένοι μπορεί να μην είναι χρήσιμο όταν νιώθετε μη εκτιμημένοι.

Η εκμάθηση για την αναγνώριση αυτών των συναισθηματικών στοιχείων που συναντάτε μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε στρατηγικές για να αισθανθείτε καλύτερα νωρίτερα. Και ενώ η εμπειρία όλων με τα καταθλιπτικά συμπτώματα είναι λίγο διαφορετική, η ανάπτυξη μιας καλύτερης κατανόησης των συναισθημάτων που συναντάτε μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε ποιες δεξιότητες αντιμετώπισης λειτουργούν καλύτερα για εσάς.

  • Μικρά βήματα

Η κατάθλιψη μπορεί να προσπαθήσει να σας πείσει να μείνετε στο κρεβάτι όλη μέρα. Αλλά το να μείνεις στο κρεβάτι είναι πιθανό να σε κρατήσει κολλημένο σε μια καταθλιπτική διάθεση. Ίσως χρειαστεί να πιέσετε τον εαυτό σας για να σηκωθείτε, να ντυθείτε, να πάτε μια βόλτα ή να καλέσετε έναν φίλο. Αν και μπορεί να πιστεύετε ότι κανένα από τα πράγματα δεν θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα (ή ακόμα και να πιστεύετε ότι θα σας κάνει να αισθανθείτε χειρότερα), η ενεργοποίηση μπορεί να μειώσει λίγο τα συμπτώματά σας εάν είστε πρόθυμοι να δοκιμάσετε.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here