Περίπατος: Η στιγμή για να διαλογιστείς

Υπάρχουν πολλά είδη περιπάτων διαλογισμού, ανάμεσα στους οποίους σίγουρα θα βρείτε αυτόν που σας ταιριάζει. Κάποιοι είναι τόσο λεπτομερείς ώστε να πρέπει να μετράτε τα βήματά σας ή να κινείστε πάντα σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο – κυκλικό, σε ευθεία ή ακόμα και σε λαβύρινθο. Άλλες “σχολές” ωστόσο, απαιτούν από εσάς απλώς να διατηρείτε τη συγκέντρωσή σας στο τώρα ενώ απολαμβάνετε τη βόλτα σας.

Τα οφέλη των περιπάτων διαλογισμού:

Βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος

Πλέον όλοι μας κάνουμε καθιστική ζωή. Ένας σύντομος περίπατος, διάρκειας μόλις δέκα λεπτών, αρκεί για να βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματός μας, αλλά και να μας αφυπνίσει από τη ραστώνη που προκαλεί η παρατεταμένη επαφή με τον καναπέ μας.

Βελτιώνουν τη λειτουργία του πεπτικού

Ένας περίπατος μετά το φαγητό βοηθά στη χώνεψη, έτσι δεν είναι;

Μειώνουν το άγχος

Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι ενήλικες που συνδύαζαν το περπάτημα με το διαλογισμό σημείωναν μεγαλύτερη μείωση στα επίπεδα άγχους και στρες σε σχέση με εκείνους που απλώς περπατούσαν ή έκαναν διαλογισμό.

Ανακουφίζουν από τα συμπτώματα κατάθλιψης

Τόσο η τακτική άσκηση – ακόμη και στην πιο ήπια μορφή της – όσο και ο διαλογισμός μπορούν να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά τα συμπτώματα της κατάθλιψης, βελτιώνοντας τη διάθεσή μας.

Μας βοηθούν να κοιμηθούμε ποιοτικά

Έρευνα του 2019 έδειξε πως ακόμη και η ήπια άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα για την ποιότητα του ύπνου μας. Το περπάτημα βελτιώνει την ευλυγισία μας και μειώνει τους μυϊκούς πόνους, ενώ παράλληλα μειώνει τα επίπεδα στρες. Έτσι, με καθαρό μυαλό και ανακουφισμένο σώμα, είναι πιο πιθανό να απολαύσουμε όνειρα γλυκά.

Μας κάνουν πιο δημιουργικούς

Όταν περνάμε όλη την ημέρα μας κλεισμένοι στο σπίτι, είναι λογικό να μην είμαστε και πολύ δημιουργικοί.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here