Την Παρασκευή ξεκινά ο εμβολιασμός εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις

Την Παρασκευή 2 Απριλίου θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία ειδοποίησης των εκπαιδευτικών για εμβολιασμό με αδιάθετες δόσεις.

Η ειδοποίηση για την αναπλήρωση αδιάθετων δόσεων εμβολίων στα αντίστοιχα εμβολιαστικά κέντρα θα γίνεται μέσω της Ομάδας Συντονισμού Εμβολιασμών.

Αυτό ορίζει σχετική εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, η οποία καθορίζει λεπτομέρειες για τον τρόπο κατάρτισης του ενιαίου τελικού καταλόγου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων) και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ).

Ο κατάλογος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι αύριο, Πέμπτη 1η Απριλίου, και θα καταρτιστεί με κριτήριο την ημερομηνία γέννησης, κατά φθίνουσα σειρά ηλικίας (σε περίπτωση ίδιας ηλικίας γέννησης η ταξινόμηση θα γίνεται αλφαβητικά).

Σημειώνεται, ότι το ποσοστό των εκπαιδευτικών που έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να εμβολιαστούν εθελοντικά με τις δόσεις που περισσεύουν από τον προγραμματισμό είναι της τάξης του 30%, σύμφωνα με όσα ανέφερε, νωρίτερα σήμερα, η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ.

Οι Ομάδες Συντονισμού αποτελούνται από τον Υπεύθυνο Συντονιστή Εμβολιασμών, έναν(1) εκπρόσωπο της Δ/νσης Α/θμιας Εκπαίδευσης και έναν(1) εκπρόσωπο της Δ/νσηςΒ/θμιας Εκπαίδευσης με τους αναπληρωτές τους.

Τα μέλη της Ομάδας Συντονισμού μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί ή διοικητικοί υπάλληλοι.

Η κάθε Ομάδα Συντονισμού Εμβολιασμών συλλέγει από τις σχολικές μονάδες τα στοιχεία των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ –ΕΒΠ (ονοματεπώνυμο, ημερομηνία γέννησης, αριθμό κινητού τηλεφώνου, αριθμό τηλεφώνου οικίας, σχολείο απασχόλησης) που επιθυμούν να καταστούν δικαιούχοι εμβολιασμού για πρώτη φορά.

Εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ -ΕΒΠ ο οποίος ειδοποιείται αλλά δηλώνει ότι δε δύναται να προσέλθει τη συγκεκριμένη μέρα παραμένει στον κατάλογο για επόμενη ειδοποίηση.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here