Διατροφή στα 20: Θρέψου σωστά βάση την ηλικία σου

Επειδή ξέρουμε ότι όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως την δεκαετία που διανύουν προσπαθούν να εντάσσουν την υγιεινή διατροφή σε καθημερινά στο πρόγραμμα τους προκειμένου να διατηρούν ένα υγιή οργανισμό, αλλά και να μην παίρνουν κιλά.

Γι αυτόν τον λόγο και εμείς αποφασίσαμε να βρούμε πως πρέπει να τρέφεται ένα άτομο το οποίο διανύει την δεύτερη ηλικιακή δεκαετία της ζωής του και να τις παρουσιάσουμε.

Αν λοιπόν και εσύ είσαι 20 χρονών και θα ήθελες έναν υγιή και δυνατό οργανισμό, προσπάθησε να εντάξεις στο πρόγραμμα σου τις παρακάτω πολύ σημαντικές συμβουλές.

Διατροφικές συμβουλές

Βάλτε την πρωτεΐνη σε πρώτο πλάνο

  • Ναι καλά ακούσετε, Αυτή η ηλικία έδειξαν μελέτες ότι χρειάζεται κοντά στα 60-70% κατανάλωση πρωτινής μέσα στην εβδομάδα. Γι αυτό τον λόγο επιλέξτε στεγνά κρέατα όπως το κοτόπουλο, η όσπρια, ακόμα και γαλακτοκομικά σόγιας η οτιδήποτε άλλο περιέχει πρωτεΐνη.

Φάτε προϊόντα με κάλλιο

  • Το κάλιο εξασφαλίζει την πολύ καλή λειτουργία της καρδιάς, επειδή μπορεί να κάνει τους μυς της να δουλεύουν πολύ σωστά. Ωστόσο σε αυτή την ηλικία
  • τα φρούτα που περιέχουν κατά βάση αυτή την ουσία δεν τα έχουμε και σε ιδιαίτερη εκτίμηση. Γι αυτό εμείς σας λέμε βάλτε τα στην διατροφή σας γρήγορα.

Βάλτε τα Ω-3 λιπαρά στην διατροφή σας

  • Αυτά τα λιπαρά έχουν την τάση να ενισχύουν το επίπεδο της σεροτινίνης στο αίμα, αυτή η ουσία είναι υπεύθυνη για τα θετικά συναισθήματα που μας κατακλύζουν. Μπορείτε να την εξασφαλίσετε από διάφορα είδη ψαριών αλλά και από τους ξηρούς καρπούς.

Γενικά προσπαθήστε ακόμα να τρέφεστε με μικρά και υγιεινά σνακ, πολλά γιαούρτια , να πίνετε πολλά smoothies και να έχετε όσο γίνεται στην διατροφή σας υγιεινούς και νόστιμους συνδυασμούς που θα σας χορταίνουν και θα σας κρατάνε σε φόρμα. Ακόμα εννοείτε ότι μπορείτε να τρώτε γλυκά απλά φροντίσετε να τηρήσετε το μέτρο που είναι και το πιο σημαντικό.

Ακολουθεί βίντεο με σωστές συμβουλές διατροφής

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here