Θάλασσα Κολύμβηση Οφέλη: Γιατί η κολύμβηση στη θάλασσα προωθεί συνολικά την υγεία σας [vid]

  • Συνθήκες δέρματος

Το νερό των ωκεανών διαφέρει από το νερό του ποταμού στο ότι έχει σημαντικά υψηλότερες ποσότητες ορυκτών, όπως νάτριο, θειικό άλας, μαγνήσιο και ασβέστιο. Γι ‘αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για παθήσεις του δέρματος, όπως η ψωρίαση. Η ψωρίαση είναι μια χρόνια, αυτοάνοση (όπου το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται σε υγιή κύτταρα) δερματική κατάσταση.

Το μπάνιο σε φυσικό νερό πλούσιο σε μέταλλα, συμπεριλαμβανομένων των ιαματικών πηγών χρησιμοποιείται από καιρό για τη θεραπεία της ψωρίασης. Άνθρωποι που πάσχουν από ψωρίαση ανέφεραν ότι αισθάνονται καλύτερα μετά το κολύμπι στη θάλασσα, αλλά αυτό μπορεί επίσης να σχετίζεται με την έκθεση στον ήλιο, η οποία βρέθηκε ότι βελτιώνει τα συμπτώματα της ψωρίασης.

Η κολύμβηση στον ωκεανό έχει επίσης οφέλη για το έκζεμα. Το κολύμπι στη θάλασσα μπορεί να είναι μια καλή επιλογή άσκησης για όσους έχουν σοβαρό έκζεμα καθώς δυσκολεύονται συχνά να ασκηθούν στη θερμότητα και τις χλωριωμένες πισίνες.

Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις που υποστηρίζουν την ιδέα ότι η απορρόφηση μαγνησίου είναι ευεργετική για το δέρμα των πασχόντων από έκζεμα – πιθανώς επειδή το καθιστά λιγότερο ξηρό. Αυτό πιθανά οφείλεται στο γεγονός ότι το πλούσιο σε μαγνήσιο θαλασσινό νερό μπορεί να βελτιώσει την κατακράτηση υγρασίας στο δέρμα, καθιστώντας το ισχυρότερο και πιο ανθεκτικό.

  • Σύμμαχος του αναπνευστικού και ρινικού συστήματος

Πολλοί άνθρωποι με αλλεργική ρινίτιδα θεωρούν χρήσιμη τη ρινική πλύση με διαλύματα που περιέχουν αλάτι. Η πλύση της ρινικής κοιλότητας, με αλμυρά διαλύματα χρησιμοποιείται ως συμπληρωματική θεραπεία από πολλά άτομα που πάσχουν από αλλεργική ρινίτιδα, καθώς και από φλεγμονή και λοιμώξεις των ρινικών κόλπων.

Η κολύμβηση στον ωκεανό και η έκθεση στη θάλασσα σχετίζονται πιθανώς με μειωμένα συμπτώματα αλλεργικής ρινίτιδας και ιγμορίτιδας, καθώς και άλλων αναπνευστικών συμπτωμάτων. Αυτό συμβαίνει επειδή το αλατούχο νερό μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή των κόλπων. Ο διευθυντής κλινικών υπηρεσιών του ιατρικού φιλανθρωπικού οργανισμού Allergy UK ισχυρίζεται ότι τα άτομα που ζουν και κολυμπούν στη θάλασσα τείνουν να έχουν πιο υγιή αναπνευστικά συστήματα, επειδή το θαλασσινό νερό καθαρίζει και μιμείται τα υγρά του σώματος στην επένδυση των αεραγωγών και δεν τα ερεθίζει.

  • Διαλογισμός και χαλάρωση

Η άσκηση σε φυσικό περιβάλλον έχει αποδειχθεί ότι έχει μεγαλύτερα οφέλη για την ψυχική υγεία από ό,τι η άσκηση σε εσωτερικό χώρο. Αυτό συμβαίνει επειδή συνδυάζει τα οφέλη της άσκησης με τα αποκαταστατικά αποτελέσματα της ύπαρξης στη φύση. Το κολύμπι στη θάλασσα μπορεί να είναι χαλαρωτικό, στοχαστικό και να μειώσει το άγχος.

Στο βιβλίο του Blue Mind το 2014, ο θαλάσσιος βιολόγος Wallace J. Nichols συγκέντρωσε στοιχεία για το γιατί οι άνθρωποι βρίσκονται σε μια διαλογιστική και χαλαρή κατάσταση όταν βρίσκονται, πάνω ή μέσα στο νερό. Ένας λόγος είναι τα πρότυπα αναπνοής που χρησιμοποιούνται κατά την κολύμβηση και την κατάδυση που διεγείρουν το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα (το σύστημα που ελέγχει τη λειτουργία των οργάνων και ηρεμεί τον εγκέφαλο) και έχουν επιπτώσεις στα εγκεφαλικά κύματα και τις ορμόνες που επηρεάζουν θετικά τον εγκέφαλο.

Η βαρύτητα του νερού μπορεί επίσης να έχει μια ηρεμιστική επίδραση στο μυαλό, ακόμη και να αλλάξει ή να επιβραδύνει τα κύματα του εγκεφάλου. Η υδροθεραπεία και η κολύμβηση έχουν επίσης αποδειχθεί ότι μειώνουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του άγχους. Μία μελέτη έδειξε ότι τα αποτελέσματα της βαλνοθεραπείας (εναλλακτικής μορφής θεραπείας μέσω του λουτρού) ήταν συγκρίσιμα με ένα συνήθως χρησιμοποιούμενο αντικαταθλιπτικό φάρμακο που ονομάζεται παροξετίνη.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί πώς το κολύμπι στη θάλασσα επιδρά στην υγεία της καρδιάς:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here