Υγειονομική περίθαλψη: 3 τάσεις καταναλωτών αναδιαμορφώνουν τα οφέλη των εργαζομένων


Η πανδημία έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βλέπουν την υγειονομική περίθαλψή τους. Η εργασία από το σπίτι, η απώλεια αγαπημένων προσώπων και τα υψηλά ποσοστά ανεργίας ανάγκασαν πολλούς Αμερικανούς να αναδιοργανώσουν τις προτεραιότητές τους. Τα οφέλη για την υγεία ήταν το κλειδί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Από την άλλη πλευρά, η μη πρόσβαση σε αξιοπρεπή ιατροφαρμακευτική περίθαλψη έγινε ένα σημαντικό πρόβλημα. Δεδομένου ότι οι εργαζόμενοι απαιτούν περισσότερα από προσφορές υγειονομικής περίθαλψης, παρακάτω θα βρείτε τρεις βασικές τάσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη οι εργοδότες. Μόνο φυσικά εάν θέλουν να κρατήσουν τους ανθρώπους ευτυχισμένους και υγιείς.

Τάσεις στην υγειονομική περίθαλψη

  • Ψηφιοποίηση της υγειονομικής περίθαλψης: Η επίσκεψη σε γιατρό μέσω κειμένου, τηλεφώνου ή βίντεο είναι κάτι που το έχουν αγκαλιάσει οι καταναλωτές. Η πανδημία επιτάχυνε το ενδιαφέρον και την προθυμία των ανθρώπων να προγραμματίσουν ραντεβού εικονικής περίθαλψης. Κατά τη διάρκεια του lockdown, οι άνθρωποι μπορούσαν να σεξυπηρετούν τις συνταγές τους, να διαχειρίζονται χρόνιες παθήσεις και να συνεχίζουν με check-in προληπτικής φροντίδας. Όλα αυτά τα έκαναν από το τηλέφωνο ή τους υπολογιστές. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν την ευκολία και είναι πρόθυμοι να αλλάξουν πάροχο, εάν η εικονική περίθαλψη δεν αποτελεί μέρος της πρακτικής του γιατρού τους. Σύμφωνα με έρευνα, το 64% των ασθενών είναι πιθανό να στραφούν σε ένα νέο σύστημα υγείας. Εάν δεν ικανοποιηθούν οι προσδοκίες τους σχετικά με τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας, την πρόσβαση σε ενημερωμένες πληροφορίες και τη διαθεσιμότητα εικονικής περίθαλψης επιλογές.
  • Προτεραιότητα στην δημόσια ψυχική υγεία: Το συλλογικό άγχος που προκλήθηκε από την πανδημία έθεσε τη σημασία της δημόσιας ψυχικής υγείας ως προτεραιότητα. Σχεδόν 1 στους 5 ενήλικες στις ΗΠΑ ζουν με ψυχικές ασθένειες. Ωστόσο, μόνο το 44,8% των ατόμων που ζουν με ψυχικές ασθένειες λάμβαναν βοήθεια. Πρόσφατη έρευνα από την Accenture διαπίστωσε ότι η διευκόλυνση της πρόσβασης των ατόμων στην ψυχική φροντίδα που χρειάζονται μέσω εικονικών πλατφορμών θα μπορούσε να «επεκτείνει τη θεραπεία σε 53 εκατομμύρια Αμερικανούς που πάσχουν από προβλήματα συμπεριφορικής υγείας».
  • Άνοδος αυτοεξυπηρέτησης: Η αυτοεξυπηρέτηση είναι μια λέξη-φράση. Το πραγματικό νόημα της αυτο-φροντίδας είναι να επιλέξουμε να θρέψουμε την υγεία και την ευημερία μας. Η εμπειρία της πανδημίας έβαλε την υγεία στο επίκεντρο της ζωής μας. Και η αυτο-φροντίδα έγινε ένας θετικός τρόπος αντιμετώπισης. Από τους 7.500 καταναλωτές σε έξι χώρες, το 79% συμφωνεί ότι η ευεξία είναι σημαντική και το 42% το θεωρεί κορυφαία προτεραιότητα. Συνεπώς η παγκόσμια αγορά ευεξίας σε περισσότερα από 1,5 τρισεκατομμύρια δολάρια, με ετήσια ανάπτυξη 5 έως 10 τοις εκατό. Οι κατηγορίες για τις οποίες ενδιαφέρονται περισσότερο για τους καταναλωτές είναι: καλύτερη υγεία, φυσική κατάσταση, διατροφή, ύπνος και προσοχή.

Οι εργαζόμενοι περιμένουν περισσότερα από την ιατρική τους περίθαλψη. Με επίκεντρο την ψηφιακή υγειονομική περίθαλψη, την ψυχική υγεία και την αυτο-φροντίδα, οι εργαζόμενοι γνωρίζουν τι ψάχνουν. Μάλιστα είναι πρόθυμοι να κάνουν αλλαγές για να πάρουν αυτό που χρειάζονται.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ