Ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε θεωρεί ότι η Ferrari «πρέπει να ξεπεράσει τον φόβο της νίκης»

Εάν η Ferrari έχει σκοπό να νικήσει τη Mercedes σε μελλοντικά πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών της Formula 1, τότε θα πρέπει να ξεπεράσει τον «φόβο της νίκης», θεωρεί ο επικεφαλής της ομάδας Μαουρίτσιο Αριβαμπένε.

Μέχρι στιγμής, η Ferrari είναι δεύτερη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά τη Mercedes, ενώ πριν λίγες εβδομάδες, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχασε τον τίτλο των οδηγών στο Grand Prix του Μεξικού. Και παρότι η Ferrari είχε ένα αυτοκίνητο ικανό να νικήσει την ανταγωνίστριά της Mercedes, μια σειρά σφαλμάτων κατά τη διάρκεια της χρονιάς, τόσο από τον Σεμπάστιαν Φέτελ όσο και από την ομάδα, δεν της επέτρεψαν να το καταφέρει. Ο Φέτελ είχε μάλιστα εμπλακεί σε συγκρούσεις στο Γαλλικό, Γερμανικό, Ιταλικό, Ιαπωνικό και αμερικανικό Grand Prix οι οποίες κόστισαν αρκετά ακριβά, όχι μόνο βαθμολογικά αλλά και οικονομικά στη Ferrari. Το τελευταίο Grand Prix που κέρδισε ο Φέτελ ήταν εκείνο του Βελγίου τον Αύγουστο. Έτσι, με την ολοκλήρωση του Grand Prix του Μεξικού, ο Λιούις Χάμιλτον ανακηρύχθηκε για άλλη μια φορά πρωταθλητής, όπως αναμενόταν. Μάλιστα, η

To 2018 ήταν ταραχώδες για το «άγριο άτι» της Ferrari, αφού εκτός από τις άθλιες επιδόσεις οδηγών και αυτοκινήτων και τα θέματα στρατηγικής που έπρεπε να λύσει ο ιταλικός κολοσσός, είχε να αντιμετωπίσει και τη συνέπεια της Mercedes.

Σύμφωνα με τον Αριβαμπένε, τα προβλήματα που είχε η Ferrari μεταφέρθηκαν στις πίστες και όπως είπε ο ίδιος, η ομάδα πρέπει να ανακτήσει τη συνήθειά της να κερδίζει. «Υπάρχουν τομείς όπου είμαστε ανώτεροι, όπως είναι και η Mercedes σε άλλους, αλλά νομίζω ότι εξακολουθούμε να μην έχουμε συνηθίσει να κερδίζουμε. Πρέπει να έχουμε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα μέσα μας και να μην φοβόμαστε να κερδίσουμε. Στο τένις αυτό το αποκαλούν ‘braccino’ και είναι ο φόβος της νίκης που έρχεται όταν πλησιάζει κανείς τον στόχο».

Κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν, ο Φέτελ, ο Ραϊκόνεν, οι σχεδιαστές στρατηγικής και ο ίδιος ο Αριβαμπένε κατηγορήθηκαν για τις αποτυχίες της Ferrari, ωστόσο ο επικεφαλής της ομάδας ισχυρίζεται ότι τώρα άρχισαν να συνειδητοποιούν πως είτε χάνουν είτε κερδίζουν, το κάνουν πάντα σαν ομάδα. «Κάποια στιγμή μέσα στη σεζόν, μας θεωρούσαν φαινόμενο, αλλά στη συνέχεια περάσαμε μια φάση κατά την οποία μπήκαν στο στόχαστρο πρώτα οι οδηγοί και μετά τα αυτοκίνητα. Όντως έγιναν λάθη από τον Φέτελ. Όμως, έγιναν και από την ομάδα απλά σε μικρότερο βαθμό. Ωστόσο, το μάθημα που πήραμε ήταν ότι δεν χρειάζεται να κατηγορούμε πάντα κάποιον», συνέχισε ο Ιταλός.

Η Ferrari έχει περάσει μια δεκαετία μακριά από τίτλους, αφού κέρδισε τελευταία φορά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών το 2008, ενώ το πρωτάθλημα των οδηγών το 2007, με τον Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος μάλιστα φέτος, σταμάτησε να αγωνίζεται για τη Σκουντερία μόλις πριν από το Grand Prix της Ιταλίας.

Μάλιστα, *οι αποδόσεις της Sportingbet δείχνουν τον Λιούις Χάμιλτον ως το νικητή και για το πρωτάθλημα των οδηγών της F1 του 2019*, ενώ άμεσοι ανταγωνιστές του είναι οι Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari), Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), Τσαρλς Λεκλέρκ (Ferrari) και Βαλτέρι Μπότας (Mercedes).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here