Πώς να στήσετε το δικό σας κατάστημα μέσα από το Skroutz Marketplace

Με δεδομένη την «εκτόξευση» των αγορών μέσω Διαδικτύου, πολλές μικρές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης ψάχνουν να βρουν τρόπους προκειμένου να μπορούν να πωλούν και online. Για πολλές από αυτές, το εγχείρημα φαντάζει ιδιαίτερα δύσκολο, κυρίως επειδή δεν διαθέτουν τους πόρους εκείνους που θα τους επιτρέψουν να δημιουργήσουν το δικό τους eshop. Όπως, επίσης, θεωρούν ότι είναι ένα εγχείρημα με πολλές απαιτήσεις -τόσο σε χρήμα όσο και σε χρόνο- τις οποίες δεν θα μπορέσουν να καλύψουν. Και αυτό δεν αφορά μόνο στο κομμάτι της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά και εκείνο της σωστής εξυπηρέτησης καθώς χρειάζεται ακόμη και να βρουν μεταφορική εταιρεία που θα εξυπηρετεί τις παραγγελίες.

Όμως, η πραγματικότητα είναι πως υπάρχουν επιλογές που δίνουν τη δυνατότητα υπερπήδησης τέτοιου είδους εμποδίων. Επιλογές που επιτρέπουν σε μία μικρή επιχείρηση οπουδήποτε και αν βρίσκεται στην Ελλάδα να αποκτήσει τη δυνατότητα να πωλεί προϊόντα σε όλη την επικράτεια. Μάλιστα, μπορούν να ξεκινήσουν να έχουν τη δική τους online παρουσία μέσα σε ελάχιστο χρόνο, με λίγες διαδικασίες και χωρίς να χρειάζεται να αναζητήσουν καν μεταφορική εταιρεία!

Η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή δεν είναι άλλη από το Skroutz Marketplace. Πρόκειται για την πλατφόρμα που έχει δημιουργήσει η Skroutz, ο πιο δημοφιλής προορισμός για online αγορές στην Ελλάδα, μέσω της οποίας κάθε επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει τη δική της ηλεκτρονική παρουσία μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Και με τους ανθρώπους της Skroutz να αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση εργασιών όπως είναι οι παραγγελίες, οι επιστροφές και οι πληρωμές. Επιπλέον, η Skroutz αναλαμβάνει τη διαχείριση και παρακολούθηση των αποστολών και την επικοινωνία με την εταιρεία courier.

Στα πλεονεκτήματα, φυσικά, περιλαμβάνεται ότι τα προϊόντα σας προβάλλονται μέσα από μία online πλατφόρμα με πάνω από 9 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως χωρίς επιπλέον κόστη digital marketing, SEO (search engine optimization που βοηθά ώστε μία ιστοσελίδα να προβάλλεται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης), συντήρησης eshop και χωρίς καν να χρειάζεται η επιχείρησή σας να έχει κάποια βιτρίνα.

Επιπλέον, η εμπειρία χρήστη είναι κορυφαία -όπως φαίνεται και από την υψηλή δημοτικότητα- ενώ επιπλέον οι συναλλαγές γίνονται με πολύ υψηλό επίπεδο ασφάλειας δεδομένου ότι οι αγοραστές είναι συνδεδεμένοι χρήστες που χρησιμοποιούν κυρίως αποθηκευμένες χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες.

Γρήγορα και εύκολα

Πρακτικά, η διαδικασία για να αποκτήσει μία επιχείρηση τη δική της παρουσία στο Skroutz Marketplace είναι εξαιρετικά γρήγορη και εύκολη. Η πρώτη κίνηση είναι η επίσκεψη στην ιστοσελίδα της Skroutz που απευθύνεται σε εμπόρους. Εκεί επιλέγει κανείς αν έχει δικό του eshop και θέλει να συνδεθεί στην πλατφόρμα της Skroutz ή δεν έχει δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα. Αφού κάνει τη σχετική επιλογή, μεταφέρεται στην αντίστοιχη ιστοσελίδα για να συνεχίσει τη διαδικασία.

Αν θέλετε μπορείτε να πάτε απευθείας στην ιστοσελίδα για τους εμπόρους που δεν έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα. Εκεί μπορεί να βρει κανείς όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται και να πάρει όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματα που έχει. Συμπληρώνει τη σχετική φόρμα και η επιχείρηση του είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις online πωλήσεις!

Η διαδικασία πώλησης

Μετά την εγγραφή στο Skroutz Marketplace, οι άνθρωποι της επιχείρησης εισάγουν τα προϊόντα που θέλουν να προβάλλονται, μαζί με την ποσότητα, την τιμή, αλλά και το βάρος τους. Η εισαγωγή προϊόντων γίνεται μέσω της πλατφόρμας συνεργατών του Skroutz.

Συμπληρώνοντας με εύκολο και γρήγορο τρόπο τις απαραίτητες πληροφορίες ενός προϊόντος, η εισαγωγή απαιτεί λιγότερο από 1 λεπτό. Τα προϊόντα εμφανίζονται μαζί με τα υπόλοιπα προϊόντα του Skroutz. Ανάλογα με την τιμή τους, αλλά και τις τιμές των υπολοίπων καταστημάτων, εμφανίζονται υψηλότερα ή χαμηλότερα στη λίστα καταστημάτων, όπως όλα τα προϊόντα που προβάλλονται στο Skroutz.

Όταν υπάρχει νέα παραγγελία, έρχεται ειδοποίηση και ο έμπορος επιλέγει τη μέρα και ώρα παραλαβής από το courier. Στη συνέχεια, συσκευάζει το πακέτο με τα προϊόντα της παραγγελίας, εκτυπώνει το voucher που έχει ήδη λάβει και το παραδίδει στο courier.

Κάθε εβδομάδα, λαμβάνει στον λογαριασμό του το ποσό του συνόλου των παραγγελιών μείον το σύνολο της προμήθειας. Όσον αφορά στην προμήθεια, κινείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα αν αναλογιστεί κανείς ότι το κόστος για τη διεκπεραίωση μίας παραγγελίας σε περίπτωση που η επιχείρηση έχει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα. Κόστος αρκετά υψηλό για μία μικρή εμπορική επιχείρηση που δεν έχει πολύ μεγάλο όγκο παραγγελιών.

Αυτό που χρήζει επισήμανσης είναι οι εργασίες που αναλαμβάνει το Skroutz Marketplace. Πέρα από την δυσκολία και το κόστος δημιουργίας ενός eshop, περιλαμβάνονται κόστη και καθημερινές διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και κόπο, όπως:

  • Ταξινόμηση προϊόντων και συντήρηση περιεχομένου
  • Διεκπεραίωση παραγγελιών
  • Διαχείριση παραλαβής παραγγελιών
  • Διαχείριση κόστους μεταφορικών
  • Υποστήριξη πελατών
  • Διαχείριση ακυρώσεων και επιστροφών
  • Κόστος προμήθειας τραπεζικής συναλλαγής με κάρτα (POS)
  • Κόστος προώθησης προϊόντων

Για μία μικρή εμπορική επιχείρηση που θέλει να εισέλθει στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά έχει δεύτερες σκέψεις λόγω των διαδικασιών και των υποχρεώσεων που προκύπτουν, το Skroutz Marketplace δείχνει να είναι μία εξαιρετική επιλογή. Ιδίως από τη στιγμή που η απόκτηση online παρουσίας δεν απαιτεί παρά ελάχιστο χρόνο και πολύ λίγες διαδικασίες. Επιτρέποντας στον έμπορο να επικεντρωθεί σε αυτό που γνωρίζει καλύτερα. Δηλαδή, την πώληση προϊόντων.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here