Πώς μπορώ να αναπληρώσω τις διατροφικές ελλείψεις μέσω της διατροφής;

Γράφτηκε απο Βασιλειος E. Κατσίλας, Διατροφολόγος-Διαιτολόγος,BSc
Η Πανελλαδική Μελέτη Διατροφής και Υγείας (ΠΑ.ΜΕ.Δ.Υ.), που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έδειξε ότι μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων δεν προσλαμβάνει τις απαραίτητες ποσότητες σε βιταμίνες και μέταλλα, όπως ασβέστιο, σίδηρο, φολικό οξύ και βιταμίνη D, που παίζουν σημαντικό ρόλο στην καλή υγεία του οργανισμού.

Πιο συγκεκριμένα στην παραπάνω μελέτη εντοπίστηκαν τα εξής:

Το 35% του πληθυσμού μελέτης παρουσίασε χαμηλή πρόσληψη σε σίδηρο
Tο 83% του πληθυσμού μελέτης παρουσίασε μειωμένη πρόσληψη σε φολικό οξύ
Σο 66% του πληθυσμού μελέτης παρουσίασε χαμηλή πρόσληψη σε ασβέστιο
Το 98% του πληθυσμού μελέτης παρουσίασε χαμηλή πρόσληψη σε βιταμίνη D

Η αναπλήρωση των παραπάνω ελλείψεων μπορεί να επιτευχθεί, είτε με τη χορήγηση συμπληρωμάτων διατροφής, είτε μέσω ενός ισορροπημένου διαιτολογίου.

Μια, επίσης, καλή εναλλακτική αποτελεί η κατανάλωση νέων ειδικά σχεδιασμένων λειτουργικών τροφίμων, που περιέχουν όλα τα παραπάνω θρεπτικά συστατικά.

Με βάση, λοιπόν, τα ευρήματα της έρευνας δημιουργήθηκε ένα νέο σταρένιο ψωμί του τοστ,με ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνη D και φολικό οξύ, παρέχοντας μας τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία για τον οργανισμό μας. Απλά και γευστικά, τώρα μπορούμε να συμβάλλουμε στην πρόσληψη των απαραίτητων αυτών στοιχείων .

Είναι σημαντικό να προσλαμβάνουμε όλα αυτά τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία καθημερινά, διότι συμβάλλουν στην καλή υγεία. Πιο συγκεκριμένα:

Ο σίδηρος συμβάλλει στην γνωσιακή λειτουργία και την μεταφορά του οξυγόνου στο αίμα.
Το ασβέστιο απαιτείται για τη διατήρηση της φυσιολογικής οστικής μάζας
Η βιταμίνη D συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος
Το φολικό οξύ συντελεί στη μείωση της κόπωσης και της κούρασης.

ΠΗΓΗ

Αφήστε ένα μήνυμα

Please enter your comment!
Please enter your name here