Ζάχαρη: Πώς δεν θα πάρεις κιλά χωρίς να την βγάλεις από τη διατροφή σου

Οι περισσότεροι όταν ξεκινάμε μια δίαιτα προσπαθούμε να αποφύγουμε τα γλυκά και να βγάλουμε τη ζάχαρη από τη διατροφή μας. Γνωρίζετε όμως ότι για να χάσετε κιλ, δεν είναι ανάγκη να διαγράψετε οριστικά τη ζάχαρη;

Σύμφωνα με την συγγραφέα του βιβλίου ‘Lean Habits for Lifelong Weight Loss’ και διαιτολόγο, Georgie Fear, το πως η ζάχαρη θα επηρεάσει το βάρος σας έχει να κάνει με το πότε τρώτε τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη, τα προϊόντα αλλά και με τι τα συνδυάζετε. Για να χάσετε κιλά χωρίς να στερηθείτε τα αγαπημένα σας γλυκά, αρκεί να ακολουθήσετε τους εξής 5 κανόνες:

1. Προτιμήστε προϊόντα με φυσικά σάκχαρα
Ένα φρούτο, όπως η μπανάνα που περιέχει ζάχαρη, έχει πολλά θρεπτικά συστατικά κι έχει λιγότερες θερμίδες. Έτσι είναι καλύτερα να προτιμήσετε ένα φρούτο από ένα ντόνατς.

2. Να καταναλώνετε τη ζάχαρη μαζί με φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά
Αυτά τα τρία συστατικά μειώνουν την απορρόφηση της ζάχαρης από τον οργανισμό κι έτσι δεν σας αφήνουν να… πεινάτε μισή ώρα μετά το φαγητό!

3. Να τρώτε ζάχαρη λίγο πριν ή λίγο μετά το γυμναστήριο
Η γυμναστική μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σας να απαλλαχθεί από την υπερβολική ζάχαρη για αυτό καταναλώστε το γλυκό πριν πάτε γυμναστήριο!

4. Μην βάζετε ζάχαρη στον καφέ
Είναι δύσκολο αλλά δυστυχώς ο καφές με τη ζάχαρη δεν αποτελούν καλό συνδυασμό. Η καφεΐνη εμποδίζει τον οργανισμό σας να επεξεργαστεί την ζάχαρη με αποτέλεσμα να παίρνετε κιλά πιο εύκολα.

5. Βάλτε τη κανέλα στη διατροφή σας
Αν βάζετε κανέλα στα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη αλλά και γενικά στα φαγητά που μαγειρεύετε θα μειώσουν την ποσότητα σακχάρων στο αίμα σας με αποτέλεσμα να χάσετε βάρος πιο εύκολα!

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here