4 τίμια ποτά που δεν προκαλούν μπυροκοιλιά

Δεν κόβουμε το αλκοόλ, τις θερμίδες κόβουμε

Μεταξύ κατεργαρέων καλό είναι να υπάρχει ειλικρίνεια. Κοίτα μας στα μάτια και πες την αλήθεια: Ξεκοιλιάστηκες κι εσύ την Τσικνοπέμπτη έτσι; Έχεις βάλει δυο κιλά μονάχα στην κοιλιά, σωστά; Επειδή εμείς την περνάμε αυτή τη φάση, αποφασίσαμε για να μπορέσουμε να εμφανιστούμε στην παραλία περήφανοι και όχι φουσκωτοί στο στομάχι σαν τον ανθρωπάκι της Michelin, να προβούμε σε κάποιες βελτιωτικές κινήσεις ξεκινώντας από το θέμα «αλκοόλ».

Ο οργανισμός στην προσπάθειά του να το αποβάλλει, αντί να χρησιμοποιεί άλλες πολύ πιο χρήσιμες πηγές πρωτεΐνης τις αποθηκεύει, ώστε να καταφέρει να «κάψει» το αλκοόλ. Το συνεπές αποτέλεσμα να αυξάνεται το ποσοστό λίπους στο σώμα μας. Σκέψου ότι ένα μονάχα ρούμι κόλα έχει 250 θερμίδες ενώ ένα τζιν με τόνικ δεν πάει πίσω με 200 θερμίδες. Με άλλα λόγια εμείς οι άντρες να κάνουμε μπυροκοιλιά, μπυροσκεμπέ, σαμπρέλα κι όπως αλλιώς ονομάζεται η «καμπύλη ευημερίας

Και επειδή το ποτό δεν θέλουμε να το κόψουμε σε καμία περίπτωση, είπαμε να κάνουμε κάτι άλλο, λιγότερο επώδυνο. Αν λοιπόν δεν θέλεις κι εσύ να σταματήσεις το ποτό αλλά να «κόψεις» μερικές θερμίδες, σου δίνουμε μερικές λύσεις για να μπορέσεις να συνεχίσεις να πίνεις χωρίς τύψεις. Φυσικά αν αυτό γίνει με μέτρο κι όχι αν καταπίνεις ολόκληρες νταμιτζάνες με κρασί.

  1. Κρασί (100 cal. περίπου): All time classic με λίγες θερμίδες το λευκό, λιγάκι πιο τσιμπημένο το κόκκινο.
  2. Τζιν με Σόδα & Λεμόνι (100 cal. περίπου): Αντί για το τόνικ που θα σου προσθέσει άλλες 100 θερμίδες.
  3. Bloody Mary (125 cal. περίπου): Κοκτέιλ με ντοματοχυμό αντί για φρούτα, πιπέρι αντί για ζάχαρη.
  4. Light Beer (96 cal.): ΔΕΝ την προτείνουμε αλλά αν δεν μπορείς να αποχωριστείς τον «ζύθο» προχώρα με δική γευστική ευθύνη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here