Η πτώχευση της Tupperware και τα πολύχρωμα τάπερ που έχασαν την αίγλη τους


Η δημοτικότητά της εταιρείας εκτοξεύτηκε τη δεκαετία του 1950, καθώς οι γυναίκες της μεταπολεμικής γενιάς διοργάνωσαν «πάρτι Tupperware» στα σπίτια τους, καθώς αναζητούσαν ενδυνάμωση και ανεξαρτησία.

Oι αυξανόμενες απώλειες λόγω της περιορισμένης ζήτησης για τα κάποτε δημοφιλή πολύχρωμα δοχεία αποθήκευσης τροφίμων οδήγησαν Tupperware στο να καταθέσει αίτηση πτώχευσης.

Η δημοτικότητά της εταιρείας εκτοξεύτηκε τη δεκαετία του 1950, καθώς οι γυναίκες της μεταπολεμικής γενιάς διοργάνωσαν «πάρτι Tupperware» στα σπίτια τους, καθώς αναζητούσαν ενδυνάμωση και ανεξαρτησία.

Ωστόσο, οι πωλήσεις της μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια, καθώς η εταιρεία αγωνίστηκε να τοποθετήσει περισσότερα από τα προϊόντα της σε καταστήματα λιανικής και σε διαδικτυακές πλατφόρμες πωλήσεων. Η Tupperware βασιζόταν ιστορικά σε ανεξάρτητους αντιπροσώπους πωλήσεων για τα προϊόντα της, αλλά αυτή η στρατηγική απέτυχε να φτάσει στους σύγχρονους καταναλωτές, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Σχεδόν όλοι γνωρίζουν τώρα τα προϊόντα της Tupperware, αλλά λιγότεροι άνθρωποι ξέρουν πού να το βρουν», έγραψε ο επικεφαλής αναδιάρθρωσης της Tupperware, Brian Fox, σε μια κατάθεση στο στο Πτωχευτικό Δικαστήριο των ΗΠΑ στην Περιφέρεια του Ντέλαγουερ.

Η Tupperware τον περασμένο μήνα ήγειρε αμφιβολίες σχετικά με την ικανότητά της να συνεχίσει να λειτουργεί, αφού επισήμανε αρκετές φορές τον κίνδυνο πτώχευσης λόγω της περιορισμένης ρευστότητας.

Η εταιρεία έχει χρέος 812 εκατομμυρίων δολαρίων, μεγάλο μέρος των οποίων αγοράστηκε από αμφιβόλου ποιότητας επενδυτές χρέους με μεγάλη έκπτωση τον Ιούλιο, σύμφωνα με τις δικαστικές καταθέσεις. Αυτοί οι νέοι δανειστές προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν τη θέση του χρέους τους για να δεσμεύσουν περιουσιακά στοιχεία της Tupperware, συμπεριλαμβανομένης της πνευματικής ιδιοκτησίας της, όπως η επωνυμία της, πιέζοντας την εταιρεία να αναζητήσει προστασία κατά της πτώχευσης, ανέφερε η Tupperware.

Η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει τη λειτουργία της και να ξεκινήσεις τη διαδικασία εξεύρεσης αγοραστή για ολόκληρη την εταιρεία.

«Ακόμη και με έναν πρόσφατα αναδιαρθρωμένο ισολογισμό και μια προσωρινή οικονομική ώθηση, η υψηλή μόχλευση της Tupperware, οι μειωμένες πωλήσεις και η συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους οδήγησαν την εταιρεία σε δεινή θέση», δήλωσε ο James Gellert, εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας χρηματοοικονομικών αναλύσεων RapidRatings.

Η εταιρεία προσπαθούσε να μπει σε τροχιά ανάκαμψης, ωστόσο για αρκετά τρίμηνα οι πωλήσεις της κατέγραφαν υποχώρηση.


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ