Απίστευτη περιπέτεια για επιβάτες της Ryanair: Ώρες ταλαιπωρίας στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης

Οργισμένες καταγγελίες στο Newsbomb.gr για την αεροπορική εταιρεία – Αλλεπάλληλες ακυρώσεις πτήσεων – Είπε στους επιβάτες να φύγουν με καράβι για Αθήνα

Μεγάλη ταλαιπωρία, ώρες αναμονής και νεύρα σπασμένα. Αυτή είναι η εικόνα των ταξιδιωτών που επέλεξαν να ταξιδέψουν στη Σαντορίνη με την Ryanair το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Τελικά κάθε ταξίδι με τη Ryanair είναι και μια περιπέτεια. Κυριολεκτούμε προφανώς, γιατί τα όσα συμβαίνουν με τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία είναι για κλάματα πλέον.

Το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας (11/03/2019) στις 16:55 επρόκειτο να πραγματοποιηθεί πτήση από το αεροδρόμιο της Σαντορίνης προς Αθήνα. Οι κακές καιρικές συνθήκες ωστόσο, δεν επέτρεψαν την πραγματοποίηση της πτήσης 1237 της Ryanair, με τους επιβάτες να περιμένουν μάταια για ώρες κάποια επίσημη ενημέρωση από την εταιρία στο αεροδρόμιο του κυκλαδίτικου νησιού. Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει ο κ. Λεωνίδας Λάγιος στο Newsbomb.gr, οι επιβάτες έμειναν στο αεροδρόμιο για πάνω από επτά ώρες, μέχρι τις 00:30 το βράδυ, όταν και τους ανακοινώθηκε ότι η πτήση τους θα άλλαζε για την επόμενη μέρα (12/03/2019) στις 13:25 το μεσημέρι.

Οι επτά ώρες αναμονής στο αεροδρόμιο αποδείχθηκαν Γολγοθάς για τους επιβάτες της πτήσης 1237, καθώς κανείς δεν μπορούσε να απαντήσει ούτε ποια ακριβώς είναι η πολιτική της εταιρίας σε αυτές τις περιπτώσεις, ούτε στο πού θα διανυκτέρευαν οι επιβάτες. Αξίζει να σημειωθεί πως στην εν λόγω πτήση επέβαιναν περίπου 200 άνθρωποι, ανάμεσα τους και μικρά παιδιά. Μάλιστα, μετά από πιέσεις των επιβατών οι υπάλληλοι της εταιρίας τους έδωσαν ένα τηλέφωνο στην Ιρλανδία και παραδέχθηκαν ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις και αυτοί επικοινωνούν με την εταιρία σε αυτό.

Υπογραμμίζεται επίσης ότι οι υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Λάγιος στο Newsbobm.gr, φρόντισαν από τις πρώτες κιόλας ώρες που είδαν ότι δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα λόγω κακοκαιρίας, για τη διαμονή των επιβατών τους, τον επαναπρογραμματισμό της πτήσης τους και την προσκόμιση voucher.

Αντίθετα, για τους επιβάτες της Rynair, η περιπέτεια ήταν σε πλήρη εξέλιξη. Οι περισσότεροι περίμεναν πως το πρωί της Τρίτης (12/03) η ταλαιπωρία θα τελείωνε. Η Ryanair όμως είχε άλλα… σχέδια. Αν και όλα έδειχναν ότι η πτήση της Τρίτης (12/03/2019) στις 13:25 προς Αθήνα θα πραγματοποιούνταν κανονικά, η εταιρία ανακοίνωσε την ακύρωση της στις 14:00.

Το… κερασάκι στην τούρτα ήρθε όταν μαζί με την ανακοίνωση ακύρωσης της πτήσης, η Ryanair ενημέρωνε τους ταλαιπωρημένους επιβάτες ότι πλέον θα πρέπει να φροντίσουν μόνοι τους την επιστροφή τους. Έστειλαν μάλιστα και ένα «απολογητικό» sms στους επιβάτες δίνοντας μάλιστα την… εναλλακτική λύση να περιμένουν για την επόμενη πτήση, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρες!

Έτσι, κάποιοι επιβάτες της πτήσης 1237 αποφάσισαν να πάρουν το πλοίο για Αθήνα, το οποίο αναμένεται να φτάσει στον Πειραιά απόψε (12/03) στις 23:00 το βράδυ. Ο κ. Λάγιος, τόνισε στο Newsbomb.gr, πως δεν έχει υπάρξει καμία μέριμνα από την εταιρία για την κάλυψη των εξόδων της επιστροφής και την αποζημίωση των επιβατών που έπρεπε να προλάβουν άλλες πτήσεις. «Οι αλλαγές των πτήσεων λόγω των κακών καιρικών είναι λογικές καθώς κανείς δεν θέλει να κινδυνέψει», λέει ο κ. Λάγιος και προσθέτει: «Αυτό όμως που δεν είναι λογικό είναι η ταλαιπωρία που έπρεπε να υποστούν οι επιβάτες της Ryanair στη Σαντορίνη». Σύμφωνα με τον ίδιο, η επιλογή μιας low cost αεροπορικής εταιρίας δεν αποτελεί δικαιολογία για τον τρόπο αντιμετώπισης ενός τέτοιου ζητήματος, ούτε οι επιβάτες αυτών των πτήσεων είναι επιβάτες κατώτερης κατηγορίας.

Ακούστε τι δήλωσε ο κ. Λεωνίδας Λάγιος στο Newsbomb.gr:

Πηγή

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. -Θα μας πείτε ποιο 737 χωράει 200 επιβάτες;…Δεν υπάρχει μη ψάξετε άδικα .
    -Δεν υπάρχουν υπάλληλοι της εταιρείας στη Σαντορίνη ,αλλά υπάλληλοι της εταιρείας Handling που διαχειρίζεται την κάθε πτήση και φυσικά παίρνουν εντολές από την βάση της καθε αεροπορικής οποία κι αν είναι αυτή.

  2. Όταν βρίσκετε εισιτήρια των πέντε και δέκα ευρώ, τότε χαίρεστε και τα εκμεταλλεύεστε. Αλλά μόλις ζήσατε αρνητική εμπειρία, αμέσως να το σχολιάσετε. Ότι πληρώνεις, παίρνεις… .

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here