Οι διαιτολόγοι συμφωνούν: Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσεις κιλά

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν χρόνια να χάσουν κιλά και λίγοι από αυτούς καταφέρνουν να το πετύχουν! Είναι τόσο δύσκολο να αδυνατίσει κανείς με τόσες διαφορετικές μεθόδους αλλά και δίαιτες;

Σε μια προσπάθεια να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις το αμερικάνικο Popsugar ρώτησε τον ειδικό γιατρό Justin Holtzam για την πιο αποτελεσματική μέθοδο απώλειας κιλών και φαίνεται ότι η απάντηση βρίσκει σύμφωνους τους περισσότερους διαιτολόγους. Για να χάσει κανείς κιλά πρέπει να καταναλώνει λιγότερες θερμίδες. Με λίγα λόγια πρέπει να ξεκινήσουμε να τρώμε λιγότερο!

Πώς θα το καταφέρουμε αυτό;
Μετρώντας θερμίδες σε κάθε γεύμα! Στο πρωινό ένα μπολ δημητριακά και μισό ποτήρι γάλα είναι αρκετό, για παράδειγμα, ενώ στα επόμενα γεύματα πρέπει να ακολουθούμε πιστά το πλάνο διατροφής που έχουμε φτιάξει ανάλογα με τις θερμίδες. Έτσι δεν αποκλείουμε κάποια τροφή από τη διατροφή μας αλλά προσέχουμε να μην ξεφύγουμε από τις θερμίδες, προσέχοντας την ποσότητα.

Για να το πετύχουμε αυτό, καλό είναι να καταναλώνουμε «έξυπνα» πιάτα, δηλαδή γεύματα και σνακ που περιέχουν τροφές –όπως τα λαχανικά-που μας χορταίνουν για περισσότερη ώρα ή καίνε περισσότερες θερμίδες από όσες περιέχουν.

Ποιες τροφές θεωρούνται top για μια δίαιτα με βάση τις θερμίδες;
Το λάδι καρύδας, το πράσινο τσάι, ο χυμός μύλου και τα φαγητά που περιχούν προβιοτικά και φυτικές ίνες.

Αν νηστεύετε, η πρόσληψη των πρωτεϊνών σας πιθανόν θα είναι χαμηλή, λόγω της έλλειψης κρέατος. Ωστόσο υπάρχουν φυτικές τροφές υψηλής πρωτεϊνικής αξίας που μπορούν να σας προσφέρουν την πρωτεΐνη που χρειάζεστε.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here