Διατροφή για εγγυημένα λαμπερό δέρμα, σύμφωνα με τους επιστήμονες

Για πιο υγιή, πιο λαμπερή και ανθεκτική επιδερμίδα, βάλτε αυτές τις φυσικές τροφές στη δίαιτά σας. Όλα τα γιατί, εξηγούνται επιστημονικά παρακάτω.
Σολομός, σαρδέλες και αντσούγιες

Αυτά τα ψάρια περιέχουν μεγάλες ποσότητες διμεθυλαιθανολαμίνη (DMAE), μιας υγρής οργανικής ένωσης, η οποία σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Αμερικανικής Ακαδημίας Δερματολογίας, προστατεύει το δέρμα ενισχύοντας τις κυτταρικές μεμβράνες, ισχυροποιώντας τους μηχανισμούς αντιγήρανσης.

Η συχνή κατανάλωση αυτών των ψαριών, αυξάνει επίσης τα επίπεδα της ακετυλοχολίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που κάνει τους μυς κάτω από το δέρμα να συστέλλονται και να σφίγγονται, διατηρώντας το πρόσωπό σας περισσότερο ελαστικό και τονωμένο.

Μπρόκολο, σπανάκι και λαχανάκια Βρυξελλών

Οι ερευνητές του Institute for Collaborative Research on Ageing στο Μάντσεστερ, βρήκαν ότι τα συγκεκριμένα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε ένα υπερδραστικό αντιοξειδωτικό, το άλφα-λιποϊκό οξύ (ALA), το οποίο καταπολεμά ακαριαία τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν τη γήρανση. Λειτουργεί επίσης ως αντιφλεγμονώδες, μειώνοντας τους κύκλους και τα οιδήματα κάτω από τα μάτια.

Γκρέιπφρουτ
Το τμήμα Δερματολογίας του πανεπιστημίου της Μούρθια στην Ισπανία, αναφέρει ότι η βιταμίνη C που βρίσκεται στο γκρέιπφρουτ καλύπτει περισσότερο από το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας τιμής, γεγονός που καθιστά το εν λόγω φρούτο στο Νο1 σύμμαχο της επιδερμίδας ενάντια στην γήρανση βοηθώντας πιο αποτελεσματικά στην παραγωγή κολλαγόνου, τη μείωση των ρυτίδων και την αναστροφή των βλαβών από την ηλιακή ακτινοβολία.

Μύρτιλα

Τα υπουργεία Υγείας και Γεωργίας των ΗΠΑ, σε κοινή ανακοίνωσή τους αναγνωρίζουν το μύρτιλο (blueberry) ως το «βατόμουρο της νιότης», χάρη στην ιδιότητά του να περιέχει τα περισσότερα αντιοξειδωτικά ανά μερίδα συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλον καρπό στον πλανήτη. Μια χούφτα μύρτιλα καθημερινά διατηρούν το δέρμα λείο, απαλό και υγιές, ενώ παράλληλα προστατεύουν τον οργανισμό από καρδιαγγειακές παθήσεις και καρκίνο.

Στρείδια

Τα αγαπημένα αφροδισιακά οστρακοειδή μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν το δέρμα σας να δείχνει νεότερο, χάρη στις μεγάλες ποσότητες ψευδαργύρου που περιέχουν. Ο ψευδάργυρος πολλαπλασιάζει την πρωτεϊνική λειτουργία στην επισκευή των κατεστραμμένων ιστών και στο σχηματισμό νέων και υγειών, ευεργετώντας όχι μόνο το δέρμα, αλλά και τα νύχια, τα μαλλιά και τα μάτια, αναφέρει έρευνα από το American Macular Degeneration Foundation (AMDF).

Καρύδια
Η Διεύθυνση Ερευνών Αντιγήρανσης στο Tufts University της Μασαχουσέτης, εξέδωσε μια μελέτη σύμφωνα με την οποία τα καρύδια είναι γεμάτα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα -κάτι που το σώμα σας χρειάζεται απεγνωσμένα, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να παράγει μόνο του. Η συχνή κατανάλωση καρυδιών θωρακίζει τις τις κυτταρικές μεμβράνες επιτρέποντας να συγκρατούν περισσότερη φυσική υγρασία στο δέρμα, οδηγώντας σε πιο λαμπερή, λεία και ελαστική όψη προσώπου.

Ντομάτες

Όντας μια ισχυρή πηγή του αντιοξειδωτικού λυκοπενίου, οι ντομάτες αποτρέπουν την πρόωρη γήρανση και βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις επιζήμιες επιπτώσεις του ήλιου. Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Nutrition, όσοι συμμετέχοντες ακολουθούσαν μια διατροφή πλούσια σε ντομάτες υπέστησαν ελάχιστη ζημιά από τον ήλιο μετά την έκθεση τους σε υπεριώδη ακτινοβολία, σε σύγκριση με εκείνους που δεν συμπεριέλαβαν τις τομάτες στη δίαιτά τους.

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν δύο βασικές θρεπτικές ουσίες ζωτικής σημασίας για την υγεία του δέρματος: χολίνη και λουτεΐνη. Η πρώτη δημιουργεί τα λιπαρά τμήματα των κυτταρικών μεμβρανών που είναι υπεύθυνα για την υγιή, ομαλή επιδερμίδα, ενώ επίσης ρυθμίζει τα επίπεδα των βιταμινών Β στο σώμα που απαιτούνται για την παραγωγή των πρωτεϊνών, οι οποίες κρατούν το δέρμα σταθερό και ομαλό, προάγοντας την παραγωγή κολλαγόνου και η ελαστίνης. Η λουτεΐνη, η δεύτερη βασική θρεπτική ουσία στα αυγά, είναι ένα αντιοξειδωτικό που αποτρέπει τις κυτταρικές βλάβες του δέρματος, αναφέρουν σε μελέτη οι ερευνητές της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Case Western Reserve στο Οχάιο.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here