4 νηστίσιμα γεύματα που χορταίνουν και καίνε το λίπος

Δεν είναι όλα τα νηστίσιμα γεύματα και διαιτητικά κι αυτό είναι ίσως το λάθος που κάνουμε όλοι κάθε φορά που νηστεύουμε. Επειδή, δηλαδή, δεν τρώμε συγκεκριμένες τροφές πιστεύουμε ότι μπορεί να χάσουμε κιλά ή τουλάχιστον θεωρούμε ότι δεν χρειάζεται να προσέχουμε παραπάνω τη διατροφή μας. Η νηστεία μπορεί να μας προσθέσει, όμως, κιλά, για αυτό ανακαλύψτε 4 γεύματα που θα σας χορτάσουν αλλά μπορούν να κάψουν και λίπος.

Σάντουιτς με τόνο, σπανάκι και ψωμί ολικής αλέσεως
Ο τόνος αποτελεί μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και βιταμινών και το σπανάκι είναι γεμάτο μαγνήσιο, το οποίο έχει μία χαλαρωτική επίδραση στον οργανισμό μας. Θα χορτάσετε με μόλις 400 θερμίδες!

Σαλάτα με αγκινάρες, σέλινο, κάρδαμο, κρεμμύδι, φυτικό τυρί και αγγούρι
Το κάρδαμο και οι αγκινάρες έχουν διουρητικές ιδιότητες και αποτρέπουν το πρήξιμο, ενώ τα υπόλοιπα υλικά έχουν ελάχιστες θερμίδες. Με 160 θερμίδες θα απολαύσετε ένα νόστιμο γεύμα αποτοξίνωσης!

Ρύζι με πιπεριές, σπαράγγια, σάλτσα σόγιας και χυμό lime
Tα σπαράγγια έχουν βιταμίνη E και το καφέ ρύζι θα σας χορτάσει σε ένα γεύμα με μόλις 300 θερμίδες!

Γιαούρτι καρύδας με μπανάνα, βατόμουρα, γάλα καρύδας και λίγο μέλι
Οι μπανάνες χορταίνουν ενώ το γάλα καρύδας καίει το λίπος και ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς. Το γεύμα περιλαμβάνει 250 θερμίδες και είναι ιδανικό για επιδόρπιο ή ενδιάμεσο σνακ.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here