6 Δεκεμβρίου 2025

Netflix: Xρησιμοποίησε για πρώτη φορά Τεχνητή Νοημοσύνη σε νέα του σειρά


Το Netflix ανακοίνωσε ότι χρησιμοποίσε για πρώτη φορά τα εργαλείας της Τεχνητής Νοημοσύνης σε μία από τις νέες σειρές του

Το Netflix χρησιμοποίησε για πρώτη φορά Τεχνητή Νοημοσύνη σε μία από τις νέες τηλεοπτικές του σειρές, σε μια κίνηση που ο επικεφαλής της εταιρείας streaming είπε ότι αναμένεται να κάνει τα προΐόντα του κολοσσού φθηνότερα και καλύτερης ποιότητας. Ο ελληνικής καταγωγής Tεντ Σαράντος, συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, δήλωσε ότι η αργεντίνικη σειρά επιστημονικής φαντασίας «El Eternauta, ο Κοσμοναύτης του Άπειρου» ήταν η πρώτη στην ιστορία της πλατφόρμας που περιελάμβανε τη χρήση πλάνων τεχνητής νοημοσύνης.

«Παραμένουμε πεπεισμένοι ότι η τεχνητή νοημοσύνη αντιπροσωπεύει μια απίστευτη ευκαιρία να βοηθήσουμε τους δημιουργούς να κάνουν ταινίες και σειρές καλύτερες, όχι μόνο φθηνότερες», δήλωσε, αφού το Netflix ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου.

Είπε ότι η σειρά, η οποία ακολουθεί τους επιζώντες μιας ραγδαίας και καταστροφικής τοξικής χιονόπτωσης, περιλαμβάνει οπτικά εφέ (VFX) που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να δείξουν ένα κτήριο που καταρρέει στο Μπουένος Άιρες. «Χρησιμοποιώντας εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη, κατάφεραν να επιτύχουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα με αξιοσημείωτη ταχύτητα και, μάλιστα, αυτή η ακολουθία οπτικών εφέ ολοκληρώθηκε 10 φορές πιο γρήγορα από ό,τι θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί με τα παραδοσιακά εργαλεία», σημείωσε.

Είπε ότι η χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης επέτρεψε στο Netflix να χρηματοδοτήσει την εκπομπή με πολύ χαμηλότερο κόστος από ό,τι κοστίζει παραδοσιακά μια παραγωγή μεγάλου προϋπολογισμού. «Το κόστος [των ειδικών εφέ χωρίς τεχνητή νοημοσύνη] απλά δεν θα ήταν εφικτό για μια εκπομπή με αυτόν τον προϋπολογισμό», είπε ο Σαράντος.

Η χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης ωστόσο στη βιομηχανία ψυχαγωγίας έχει προκαλέσει φόβους για περικοπές θέσεων εργασίας, ιδιαίτερα σε τομείς όπως η βιομηχανία παραγωγής και ειδικών εφέ.

Το 2023, η τεχνητή νοημοσύνη ήταν ένα βασικό σημείο τριβής στις παρατεταμένες απεργίες ηθοποιών και σεναριογράφων του Χόλιγουντ, οι οποίες κατέληξαν σε συμφωνίες που θα διασφάλιζαν ότι η νέα τεχνολογία θα παρέμενε στον έλεγχο των εργαζομένων αντί να χρησιμοποιείται για την αντικατάστασή τους.

Ο Σαράντος δήλωσε: «Πρόκειται για πραγματικούς ανθρώπους που κάνουν πραγματική δουλειά με καλύτερα εργαλεία. Οι δημιουργοί μας βλέπουν ήδη τα οφέλη στην παραγωγή μέσω της προ-οπτικοποίησης και του σχεδιασμού των γυρισμάτων, και σίγουρα των οπτικών εφέ. Νομίζω ότι αυτά τα εργαλεία βοηθούν τους δημιουργούς να επεκτείνουν τις δυνατότητες αφήγησης στην οθόνη, και αυτό είναι απείρως συναρπαστικό».

Τα σχόλιά του ήρθαν μετά την ανακοίνωση εσόδων 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το Netflix για το τρίμηνο έως τα τέλη Ιουνίου, μια αύξηση της τάξης του 16% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία δήλωσε ότι η καλύτερη από την αναμενόμενη απόδοσή της ενισχύθηκε από την επιτυχία της τρίτης και τελευταίας σεζόν του κορεατικού θρίλερ Squid Game. Το Netflix αναμένει ότι η μικρή αλλά ταχέως αναπτυσσόμενη διαφημιστική του δραστηριότητα θα «διπλασιαστεί περίπου» σε μέγεθος φέτος.

«Τα καλύτερα από το αναμενόμενα αποτελέσματα τριμήνου του Netflix είναι αποτέλεσμα του εξαιρετικού περιεχομένου, της αυξημένης τιμολόγησης και της δυναμικής της διαφήμισης που συνέπεσαν όλα ταυτόχρονα», δήλωσε ο Mike Proulx, αντιπρόεδρος έρευνας στην Forrester, μια εταιρεία έρευνας αγοράς. «Ενώ υπάρχουν ακόμη πολλά που πρέπει να γίνουν για να ενισχυθούν οι διαφημιστικές του δυνατότητες, το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η πλήρης ανάπτυξη της ιδιόκτητης πλατφόρμας τεχνολογίας διαφημίσεων του Netflix.»


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ