Πώς η Norwegian Air χρησιμοποιεί προς όφελός της την κρίση με τα Boeing 737

H Norwegian Air Shuttle που είναι αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα ρευστότητας εξασφάλισε συμφωνία για την καθυστέρηση της παράδοσης των Boeing 737 Max, χρησιμοποιώντας ως ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί την παγκόσμια καθήλωση των εν λόγω αεροσκαφών μετά τις δυο πολύνεκρες αεροπορικές τραγωδίες σε Αιθιοπία και Ινδονησία σε διάστημα μερικών μηνών.

Η αμερικανική Boeing συμφώνησε να αναβάλει την παράδοση 14 Μax 8s που είχε προγραμματιστεί για το 2020 και το 2021. Η εξέλιξη αυτή σε συνδυασμό με μια συμφωνία για αναδιάρθρωση των παραδόσεων Airbus SE θα μειώσει τις κεφαλαιακές δαπάνες κατά 2,1 δισ. δολ., αναφέρει η Norwegian Air λίγο πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων α’ τριμήνου.

Η σκανδιναβική αεροπορική χαμηλού κόστους έχει τη μεγαλύτερη έκθεση στα 737 Max, σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές εταιρείες. Aυτή τη στιγμή έχει καθηλωμένα 18 αεροσκάφη. Τηνν ίδια ώρα, η εταιρεία επανεκτιμά μια τεράστια λίστα παραγγελιών εν μέσω πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας του συγκεκριμένου κλάδου καθώς και της πτώσης των τιμών. Η αναγκαστική καθήλωση των αεροσκαφών συνιστά γι’ αυτήν μια ευκαιρία να επενεξετάσει τις απαιτήσεις σε ό,τι αφορά τον στόλο της.

Η μετοχή της Norwegian Air ενισχύθηκε έως και 5%, ενώ λίγο μετά το άνοιγμα διαπραγματευόταν κατά 3,9% ψηλότερα στις 40 κορώνες στο χρηματιστήριο του Όσλο.

Πάντως, η μετοχή εξακολουθεί να είναι 60% χαμηλότερα για το σύνολο του έτους, μετά τη σημαντική πτώση της τον Ιανουάριο, όταν η μητρική της British Airways, IAG, εγκατέλειψε τα σχέδιά της για εξαγορά.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here