Αλλάζοντας την διατροφική μας συμπεριφορά

Για μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων , όταν έρχεται στο μυαλό τους η λέξη διατροφή, την φαντάζονται ως μια επίπονη ψυχική και σωματική διαδικασία, η οποία στερείται γεύσεων, ποικιλίας και κορεσμού.

Βέβαια τα πράγματα δεν είναι έτσι. Μια ισορροπημένη διατροφική προσέγγιση θα πρέπει να έχει μερικά ποιοτικά χαρακτηριστικά ώστε να είναι βιώσιμη για κάθε άνθρωπο που θέλει να δώσει αγάπη στο σώμα του, όπως :

Εύκολα στην παρασκευή γεύματα
Χορταστικά
Εύγευστα
Υψηλά σε θρεπτική αξία

Οπότε μια διατροφή που περιέχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά, φαντάζει ιδανική για πολλούς από τους ανθρώπους, που ο κρυφός τους φόβος είναι εκείνος της πείνας η της έλλειψης γεύσεων και πληθώρας τροφίμων.

Μια ιδέα που τηρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά που αναλύσαμε, είναι και αυτή.

Υλικά :

2 cream crackers, ως ½ αμυλούχα επιλογή της τριάδας
1 Κουταλιά της σούπας πατατοσαλάτα
1 αυγό + φρεσκοτριμμένο πιπέρι, ως ζωική επιλογή
Αγγουράκι, ως φρέσκια επιλογή της τριάδας

Για να ξεκινήσετε την φροντίδα για το σώμα σας, ξεκινήστε από σήμερα πηγαίνοντας στο super market και κάνοντας τις επιλογές των τροφίμων που θα καθορίσουν την διατροφική σας συμπεριφορά μέσα στην ημέρα. Κάντε την αλλαγή έχοντας στο ράφι σας τρόφιμα, απαλλαγμένα από περίσσια σάκχαρα και κορεσμένα λιπαρά.

Γράφτηκε απο τον Βασιλειο E. Κατσίλα, Διατροφολόγος-Διαιτολόγος

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here