Η Amazon αναπτύσσει συσκευή που θα διαβάζει τα ανθρώπινα συναισθήματα

24/05/2019 20:36

Η Amazon.com Inc. αναπτύσσει μια φορητή συσκευή που ενεργοποιείται με τη φωνή, η οποία μπορεί να αναγνωρίσει τα ανθρώπινα συναισθήματα.

Το gadget που φοριέται στο χέρι περιγράφεται ως προϊόν υγείας και ευεξίας σε εσωτερικά έγγραφα που εξετάστηκαν από το Bloomberg. Πρόκειται για μια συνεργασία μεταξύ του Lab126, της ομάδας ανάπτυξης υλικού που βρίσκεται πίσω από το τηλέφωνο Fire της Amazon και του έξυπνου ομιλητή Echo, καθώς και της ομάδας λογισμικού της ψηφιακής βοηθού Alexa.

Σχεδιασμένη για να λειτουργεί με μια εφαρμογή smartphone, η συσκευή διαθέτει μικρόφωνα συνδεδεμένα με λογισμικό που μπορεί να διακρίνει τη συναισθηματική κατάσταση του χρήστη από τον ήχο της φωνής του. Τελικά η τεχνολογία θα μπορούσε να συμβουλεύει τον χρήστη να μάθει πώς να αλληλεπιδρά πιο αποτελεσματικά με άλλους, όπως δείχνουν τα έγγραφα.

Δεν είναι σαφές πόσο έχει εξελιχθεί το πρότζεκτ ή αν θα γίνει ποτέ εμπορική συσκευή. Η Amazon δίνει στις ομάδες ευρύ περιθώριο να πειραματιστούν με προϊόντα, μερικά από τα οποία δεν θα φτάσουν ποτέ στην αγορά. Οι εργασίες σχετικά με το έργο, με την κωδική ονομασία Dylan, διεξήχθησαν πρόσφατα, σύμφωνα με τα έγγραφα και μια πηγή του Bloomberg.

Η ιδέα της κατασκευής μηχανών που κατανοούν τα ανθρώπινα συναισθήματα είναι από καιρό προϊόν επιστημονικής φαντασίας, από τις ιστορίες του Isaac Asimov στο ανδροειδές Data του Star Trek. Μέσα από τις εξελίξεις στη μηχανική μάθηση και την αναγνώριση φωνής και εικόνας, η ιδέα έχει περάσει πρόσφατα στην πραγματικότητα. Οι μεγάλες εταιρείες, όπως η Microsoft Corp., η Alphabet Inc., η Google και η IBM Corp., μεταξύ πολλών άλλων, αναπτύσσουν τεχνολογίες που αποσκοπούν στη δημιουργία συναισθηματικών καταστάσεων από εικόνες, ηχητικά δεδομένα και άλλες εισόδους. Η Amazon έχει συζητήσει δημοσίως την επιθυμία της να δημιουργήσει έναν πιο ρεαλιστικό βοηθό φωνής.

Η τεχνολογία θα μπορούσε να βοηθήσει την εταιρεία να αποκτήσει γνώσεις για δυνητικά προϊόντα υγείας ή να χρησιμοποιηθεί για καλύτερη στόχευση διαφημίσεων ή συστάσεων προϊόντων. Η ιδέα είναι πιθανό να «ρίξει λάδι» στη συζήτηση σχετικά με το ποσό και τον τύπο των προσωπικών δεδομένων που συγκεντρώνονται από τους τεχνολογικούς γίγαντες, οι οποίοι ήδη συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες τους.

Νωρίτερα αυτό το έτος, το Bloomberg ανέφερε ότι η Amazon έχει μια ομάδα να ακούει και να σχολιάζει ηχητικά κλιπ που έχουν συλληφθεί από τα προϊόντα Echo της εταιρείας με ηχεία που ενεργοποιούνται με τη φωνή.

ΠΗΓΗ



ΣΧΟΛΙΑ

Ο παρών ιστότοπος δεν είναι υπεύθυνος για τα σχόλια των αναγνωστών

Μπορείτε να εγγραφείτε στην παρακολούθηση των σχολίων και των ανανεώσεων του άρθρου από το σύνδεσμο στο τέλος της ανάρτησης