Γεραπετρίτης και Αμπντελατί συνομίλησαν για Λιβύη και Ανατολική Μεσόγειο

Σε συνέχεια των επαφών τους, ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αιγύπτιο ομόλογό του Μπάντρ Αμπντελατί.

Οι δύο υπουργοί Εξωτερικών επανέλαβαν την πρόοδο της Στρατηγικής Εταιρικής Σχέσης και αντάλλαξαν απόψεις για περιφερειακά ζητήματα, συμπεριλαμβανομένης της Λιβύης, της Ανατολικής Μεσογείου, και των πρόσφατων εξελίξεων σχετικά με τις διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Ιράν.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ